huonoin lada!!!!!!!!

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

huonoin lada!!

niva
0
Ei ääniä
110
30
19%
1200
0
Ei ääniä
1500s
3
2%
2107
1
1%
samara
37
24%
huonoa ladaa ei ole!!!!!!!!!!
85
54%
 
Ääniä yhteensä: 156

ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

ei kai huonoa ladaa ole vielä tehty :?
tehokas takaveto+amis ratissa= näyttävää menoa
ainakin ekaan mutkaan asti :)
ja on niitä nopeitakin senatoreita, täälläpäin pyörii yks lotus-omegan tekniikalla oleva ( 3,6litraa ja kaksi turboa)
21013 2300tic
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Huonoin Lada on sellainen, jossa on paljon vikaa....mallista riippumatta :?
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
LadaTunari

Viesti Kirjoittaja LadaTunari »

voi juupelis vai lotus omegan tekniikal oleva senator :shock: olis varmaan aikas kiva peli 8)
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Ei huonoa Ladaa olekaan! Se, että tykkääkö joku esim. 110:n ulkonäöstä tai etuvedosta, onkin taas makuasioita. Itse kelpuutan kaiken malliset Ladat :)
Avatar
robson
Viestit: 232
Liittynyt: 27.10.2006 19:06
Paikkakunta: pori

Viesti Kirjoittaja robson »

huonoin lada on ehdottomasti mun 2104:nen! :twisted: ainakun saa yhden vian korjattuu,niin tulee toinen.jos en oli just maalannut sitä,niin sais lada vähän lekaa kylkeen!!yhtä hyvin olis voinut heittää ladaan laittamani rahat suoraan roskikseen.... :evil:
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

^^ Kyllä ne viat yleensä jossain vaiheessa loppuu... :wink:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
robson
Viestit: 232
Liittynyt: 27.10.2006 19:06
Paikkakunta: pori

Viesti Kirjoittaja robson »

toivottavasti! :D nyt ei pitäisi enää olla muuta vikaa kuin takavalot ei toimi.tarvii huomenna väsätä takavaloihin kunnon pohjat,pääsee niistä orkkis piirilevy pohjista eroon. 8)
Avatar
BA3
Viestit: 840
Liittynyt: 5.11.2004 20:39
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Eihän niitä olekkaan kuin hyviä tai erinomaisia, siis Neuvostoliitossa valmistetut :!: Venäläiset Latat on jo sitten eri asia...
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

BA3 kirjoitti:Eihän niitä olekkaan kuin hyviä tai erinomaisia, siis Neuvostoliitossa valmistetut :!: Venäläiset Latat on jo sitten eri asia...
Joo kyllä CCCP:llä on hyvä maine autovalmistuksessa :wink:

Kuva

Valmistusvuosi 93 - ja edelleen vaan "sdelano v sssr" :lol: :lol:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Edelleenkin taitaa lukea "sdelano v sssr" uusien kanttilamppujen osissa, ainakin osissa.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
hiawis

Viesti Kirjoittaja hiawis »

Offtopic; täytyy kyllä korjata sen verran, että RWD vetotapana sinänsä elää ja voi hyvin.

Kuten todettu, monet suuret autovalmistajat ovat lopettaneet tyystin takavetoisten mallien valmistuksen. Perinteisistä merkeistä tosiaan vain BMW:llä ja Mersulla taitaa olla valtaosa malleista takatuuppareita. Mutta sellainen pilkunviilaus lisäksi, että bemulla on myös useampia nelivetomalleja, ainakin 3- ja 5-sarjalaisiin saa "x-drive":n sekä tietysti oksettavat citymaasturit (X3&X5) räpiköivät myöskin jokaisella pyörällä. Firma on ilmoittanut uhmakkaasti, ettei etuvetoista baijerilaista tule.

Takaa tönääviä premium-autoja valmistaa myös japanilainen Lexus ja Ameriikassa valmistetuista tuodaan Suomeenkin ainakin Cadillacin malleja ja Chrysler 300C:tä.

Mutta jos takaveto on harvinaista herkkua kauppakassiluokassa, niin urheiluautoissa se on ylivoimaisesti suosituin ratkaisu. Tietenkin myös moottorin sijoitus vaihtelee etu-, keski- ja takamoottorin välillä.. :) Top Gear -tv-ohjelman kierrosajoista saa suuntaa-antavan kuvan siitä, mitä vakioautot ovat miehiään (tai naisiaan <3): http://www.bbc.co.uk/topgear/powerlaps.shtml
Tosta taitaa jo ensimmäiset 14 olla takavetosia.

Koko viestihän ei liittynyt alkuperäiseen aiheeseen vahingossakaan, innostuin tässä pikkutunneilla vaan vähän jutusteleen mielenkiintoisesta kysymyksestä.. :D
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

hyvä offtopic tämä "potkuaihe" on aina :wink:

Itse olen vankkumaton etupotkun kannattaja kun puhutaan autoista kokoluokassa a'la Lada - jota pidän pienenä autona - sitä pienempiä en edes voisi kuvitella takapotkuna. Sitten kun mennään noihin isompiin Mersuihin, Kädeihin, venäläisistä Volga jne. - niin silloin kyllä pitää jo olla takapotku. Pakettiautoa, jossa "toi koko nippu on edessä" - en ottaisi mistään hinnasta :!: Tämä siis itselle puhtaasti kokoluokkakysymys - meikäläisen sladittelut on aikoja sitten sladiteltu. :)

Takapotku-Lada puolustaa ilman muuta paikkaansa, mutta itselle vain "suomihistoriallisesta :wink: näkökulmasta" - se on mulle "museoauto 60-luvun tekniikalla", jota itse pitäisin harrasteautona - en käyttöautona. On kuitenkin hienoa, että niillekin löytyy- ja näköjään vielä enenevässä määrin (nostalgia) omat käyttäjänsä, jotka niistä edelleen pitää, ettei ne kaikki vielä mene pitkään aikaan Tapparin käsien kautta taivaaseen. :)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
IlkkaHe
Viestit: 739
Liittynyt: 1.7.2004 22:44
Paikkakunta: Oulu/Muhos

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

Täydellisen rempan jälkeen tulee mille tahansa vehkeelle "henki".

Hyvällä huollolla se antaa hyvää kyytiä, huonolla kohtelulla v*ttuilee päin naamaa. Sitten on vielä nämä uudet autot, joilla ei ole itsekunnioitusta ja ne alistuvat mihinkä tahansa kohteluun, vaikka kuinka pahasti ajaisi. Toimivat aina jotenkin, mutta todelliseksi rautaiseksi ystäväksi niistä ei ole. En sitten tiedä mitenkä niiden mieleen vaikuttaisi täydellinen hermoloma jonkun osaavan rakentajan tallissa, joka avaisi moottoriin ja muualle jo syntyneet traumat ja krampit.

Hyvällä ladalla on myös mieli, joskus se voi suuttua äkillisestä rallista. Pysähtyen keskelle tietä ja antaen kuskillensa hieman ajateltavaa 20km:n työntömatkaa varten. Yöllä tallissa 5 tuntia korjattuaan kuski kiroaa ladan maan viimeisempään rakoon, josta sitten taas lada saa mietittävää; Olinkohan ollut liian raju kuskille, joka halusi vaan pitää hieman hauskaa? Tästä opiksi ottavat auto ja kuski. Kuski osaa pitää rallinsa kohtuullisena ja ajopeli kestää myös pienet rääkkäykset.

Pitkän aja kuluessa alkaa auto jo muistuttaa kuskiaan, ja kuski autoaan.
Villin nuoruuden tyhmät teot alkavat poiketa molemman mielestä ja hetken ajan molemmat vaan elävät hyvää elämää, ei liian rentona tai kireänä. Vanhana kuski muuttuu hitaammaksi suomalaiseksi herrasmieheksi, kuin myös Nappis joka pääsee kunniapaikalle sunnuntai ajeluihin. Herrasmiehen juuri tekemä monen tunnin entisöinti työ näkyy ladasta, joka loistaa ja toimii rauhallisen varmasti, kuten kuskinsa...
Vastaa Viestiin