Sivu 46/56
Lähetetty: 24.3.2006 13:01
Kirjoittaja LADA-POWER!
maurichia kirjoitti:kuinkas monella on täällä foorumilla larvasta etupenkin ne raudat mitkä ovat vain toisella puolella joihin penkki kiskoinen tulee kiinni ruosteessa niin että penkki notkuu taaksepäin tänään otin pelkääjän penkin irti ja katsoin niin läpimätä sieltä yhdestä kohtaa ja selvennykseksi otin penkin irti koska aion laittaa nissan micran niin sanotut ''katukupit'' eteen koska mielestäni ladan omat penkit eivät anna tarpeeksi sivuttais tukea
mul on kans ruostunu pas2 siitä kohti.
Lähetetty: 27.3.2006 22:38
Kirjoittaja Jokari
Jep, tänään tuli heitettyä Ladalla noin 140 km reissu, ja kulku oli erittäin luotettavaa niinkuin aina.
Muutamia huomioita:
- Lähivaloilla ei näe paljon mitään pimeällä maantiellä...onkohan suuntaus pielessä tjtn.
- Kaasupoljin tärisee sen verta että varpaat puutuvat aika nopsaan

Muutenkin tuota kaasupoljinta pitäis taitella jotenkin, meikäläisellä kun on vaan pelkkää jalkaa niin joutuu pitämään sitä aika luonnottomassa asennossa.
- Lada ei kyllä tunnu taas vaihteeksi kovin ihmeesti kulkevan, 3 henkeä+kamaa ja talla matossa pitemmän aikaa = 130 km/h...on muuten helevetin KOVA vauhti ladalla
- Suoralla maantielläkin saa olla jatkuvasti ohjailemassa, johtunee kait noista pinnoitetuista etugummeista, jotka eivät ole edes kunnolla tasapainossa, koska täristävät aika kovasti noin 85 km/h vauhdissa (vasemmassa etusessa on yli 100 gr painoja

)
Samalla tuli vielä ostettua 40 litraa aitoa ryssän bensaa, bensa-asemasta ei tietoa, mutta haisee aivan woihan wanha wihtahousu pahalta...ladalle näytti kyllä maistuvan

Lähetetty: 27.3.2006 23:10
Kirjoittaja destor
Jokari_ kirjoitti:
- Lada ei kyllä tunnu taas vaihteeksi kovin ihmeesti kulkevan, 3 henkeä+kamaa ja talla matossa pitemmän aikaa = 130 km/h...on muuten helevetin KOVA vauhti ladalla

No eihän tuo mitään kyytiä vielä ole

Nappiksen neula kun pysähtyy siihen 170 lukeman kohdalle (törmää tappiin) ja meno vaan jatkuu niin rupeaa olemaan vähän eritavalla tunnelmaa kabiinissa
Edit: Eihän tässä ollut aikomustakaan yhtään härnätä noilla menohaluilla..
Lähetetty: 28.3.2006 5:31
Kirjoittaja Jokari
destor kirjoitti:Jokari_ kirjoitti:
- Lada ei kyllä tunnu taas vaihteeksi kovin ihmeesti kulkevan, 3 henkeä+kamaa ja talla matossa pitemmän aikaa = 130 km/h...on muuten helevetin KOVA vauhti ladalla

No eihän tuo mitään kyytiä vielä ole

Nappiksen neula kun pysähtyy siihen 170 lukeman kohdalle (törmää tappiin) ja meno vaan jatkuu niin rupeaa olemaan vähän eritavalla tunnelmaa kabiinissa
Edit: Eihän tässä ollut aikomustakaan yhtään härnätä noilla menohaluilla..
Juu, eihän se kova vauhti olekkaan, mutta kun lata löytää joka uran tiestä niin kyyti on niin pirun huteraa hötkyilyä ettei ole tosikaan
Kattellaan josko nuo 195/55/15-kesägummit korjaisivat ongelmat.
Lähetetty: 28.3.2006 9:21
Kirjoittaja destor
No korjaahan nuo jo jotakin. Pitää itse ajella jollain paskoilla vanhoilla talvikumeilla kun tulee sen verran rällättyä että menee ainakin yksi sarja renkaita per kesä. Asfaltilla pito on kyllä huonohkoa, mutta soralla ne toimii ihan kohtalaisesti.
Lähetetty: 28.3.2006 13:02
Kirjoittaja Jeltsin
Nyt olis nappiksen kesävanteet "entisöity".Hyvältä näyttää uusien kapselien kanssa,muutuis vaan kelit vähän kesäsemmiksi,niin sais noi alle
http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... %20022.jpg
Lähetetty: 28.3.2006 13:20
Kirjoittaja Lahna
On kyllä todella komeat

Lähetetty: 28.3.2006 16:17
Kirjoittaja Jokari
destor kirjoitti:No korjaahan nuo jo jotakin. Pitää itse ajella jollain paskoilla vanhoilla talvikumeilla kun tulee sen verran rällättyä että menee ainakin yksi sarja renkaita per kesä. Asfaltilla pito on kyllä huonohkoa, mutta soralla ne toimii ihan kohtalaisesti.
Eli siis ihan tarkotuksenmukaiset renkaat

Lähetetty: 28.3.2006 16:26
Kirjoittaja destor
Jokari_ kirjoitti:destor kirjoitti:No korjaahan nuo jo jotakin. Pitää itse ajella jollain paskoilla vanhoilla talvikumeilla kun tulee sen verran rällättyä että menee ainakin yksi sarja renkaita per kesä. Asfaltilla pito on kyllä huonohkoa, mutta soralla ne toimii ihan kohtalaisesti.
Eli siis ihan tarkotuksenmukaiset renkaat

Kyllä!

Lähetetty: 28.3.2006 16:30
Kirjoittaja Jokari
destor kirjoitti:Jokari_ kirjoitti:destor kirjoitti:No korjaahan nuo jo jotakin. Pitää itse ajella jollain paskoilla vanhoilla talvikumeilla kun tulee sen verran rällättyä että menee ainakin yksi sarja renkaita per kesä. Asfaltilla pito on kyllä huonohkoa, mutta soralla ne toimii ihan kohtalaisesti.
Eli siis ihan tarkotuksenmukaiset renkaat

Kyllä!

Mikäs siinä suditellessa kun woimaa on ja koneet iskussa

Saiskohan tuolla omalla katiskalla edes vingahtamaan (ei ainakaan noilla sataysivitosilla

)
Taidan jättää yrittämättä, leviää vielä koko laitos

Lähetetty: 28.3.2006 16:31
Kirjoittaja RussianTUNER
1200S poltti inan kakkosella vielä, renkaat melko uudet silloin 165:set. Kylläkin vain vingahti. Ykkösellä jaksoi jopa heittä perää kuivalla asvaltilla kunnes kilkkas perä samaisen homman kokeilussa.

Lähetetty: 28.3.2006 18:41
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 28.3.2006 18:53
Kirjoittaja destor
^^make^^ kirjoitti:mun ladal on ajettu 38000km ja hitsi koht lahoo ja se on varma se. moottori kilisee ja kolisee ja rahisee ja pittää kivoi äänii. voi perseen suti!
Ookkonää koskaan huoltanu sitä konetta, jakoketjun kiristys auttanee..
Lähetetty: 28.3.2006 18:59
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 28.3.2006 19:02
Kirjoittaja Team perseauki racing
aamulla lähtötohinoisaa vaihdoin valokatkasijan ja nyt toimi molemmat lähivalot oman aikansa, ennen hiomo kantasta hävisi kuskinpuolen parkkia lukuun ottamatta muuta valot, puhallin, vilkut ,lopetti lataamasta niin ja tyhjäkäynti loppui koska kaasarin sähköventtiilikään ei saanut virtaa. kotiin tulo matkalla lataus heitteli ja muut ominaisuudet toimivat mös miten lystäsivät. niin ja kytkimen kun painaa pohjaan niin vaihdekeppi hakkaa polvilumpion sijoiltaan (kytkimellä ajettu n10 000km) eli hyvä saldo tälle päivälle niin ja tietenkään ei pidä unohtaa ohajus simpukan temppuilua joka alkoi perjantaina. välystä ratissa ihan omiksi tarpeiksi ja sitä ei saa kiristettyä pois, ohjaus muutenkin levoton, ja hakee välistä oikealle. niin ja lautaina huomasian että syksyllä vaihdettu kuskinpuolen raidetangon pää on taas väljä...
tuli 30km kotimatkan aikana siunattua koko laite pariin kertaan...
kyllä on mukava mennä räntäsateeseen rassaamaan että pääsee aamulla taas liikenteeseen.(rupeaa ottamaan pattiin aamukahdeksasta ilta yhdeksään jatkuvat rassaus tuokiot) muuten menisin pyöreä lamppuisella mutta sitä vaivaa edelleen mystinen jarru vika. pää sylinterin vaihdoin taatusti ehjää, mistään ei vuoda ja silti polin menee ensimäisellä kerralla pohjaan ja tosiella ottaa turhankin jämäkästi.....