Hieno setti mut ei ollu pelkkää hurriganesia tuo remun synttärijuhla ohjelma..
Seassa oli paljon sellaista materiaalia ja hienoja tarinoita joita en ole ikinä kuullu! Nyt viduttaa että ei tullu nauhotettua koko ohjelmaa talteen.
Käsittääkseni tuo ilmestyy tuonne Radio Suomen sivuille jossakin vaiheessa. Eikös ne juontajatkin jotain maininneet, että tuo on netissä kuunneltavissa viikon verran? Sieltähän sen saattaisi saada helposti parempaan talteen.
En kyllä ainakaan vielä sitä tuolta Ylen sivulta löytänyt..
Yle areenasta löytyy. Kai on siellä jo nyt?
En vaan osaa sitä sieltä mitenkään tallentaa.. Oon niin tosi tumpelo tietokoneiden kanssa.
Monesti oon rock-radiota kuunnellu yle areenalta mut ei ole pystynyt nauhottamaan. Ennen tuli nauhoteltua tutti frutti rock´n´roll showsta parhaita pätkiä kasetille, se kun tuli ihan radio mafialta. Sen osasin!
Joo, tuota Yle Areenaa hain takaa. Enpä kyllä pikaisen vilkaisun perusteella tuota ohjelmaa tuoltakaan löytänyt. No kai se tuonne ilmestyy jossakin vaiheessa..
Tästä tuli mieleen että töissä kun käytän tietokonetta, se kuulemma näyttää hitaalta 2-sormijärjestelmän takia ja asiakasta alkaa pitkästyttämään. Kokeilin uutta "tehokasta" näppäilyä siten että kaikki sormet kolisee ja vaeltaa hiveltäen näppäimiä vaikka painelen silti niitä kahdella sormella!
Näyttää kuulemma heti paremmalta!
Kädetön olen itsekin kyllä näissä, en ole koskaan tallentanut mitään radiosta. Mutta saako sen tuolta poltettua cd:lle, kun avaa tuolta sivulta ton "Avaa mediasoitin omaan ikkunaan" - niin siellä on sellainen tallennusvalikko.
Viimeksi muokannut samarai, 8.1.2008 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Mara kirjoitti:Leevi and The Leavings:
-Pojat tanssimaan
ja heti perään
-Tuhannen markan seteli.
Loistavaa vanhan, hyvän ajan tunnelmaa.
No kyllä!!! Sata pistettä kymmenestä mahdollisesta tuli näistä biisivalinnoista!!!!!
Tuhannen markan seteli on lisäksi oivallista jääratailumusiikkia, kokeile vaikka