Joo-o, koko päivä tulikin vietettyä Latan parissa ja seuraavaa tuli tehtyä:
- apparin raidetangonpään vaihto
- venttiilikopan tiiviste vaihdettu sekä venttiilinvälykset tarkistettu, kolmea säädin hieman pienemmälle
- kampuran hihnapyörän mutteri otettu irti, möträtty kierrelukitteella sekä vedetty REILUUN momenttiin...ei pitäis pudota enää
- flekti kiinnitetty takaisin
- öljyt+suodatin vaihdettu
Uskomattoman paljon saa aikaa menemään tuommoiseen pieneen nyhräykseen. Venttiilien säätö nostaa aina hymyn korviin saakka, kuten myös venakopan pujottelu paikalleen.
Ratti meni kyllä hieman vinoon (suoristin kylläkin) ja pyöristä mitattuna aurausta olisi muka 2 senttiä?

Täytyy olla joku mittausvirhe tms. kun auto käyttäytyy niinkuin ennenkin, ei vaeltele tai mitään. Pitää kuitenkin viedä hetimmiten auraukset säädeltäväksi ammattilaiselle, niin saa nekin sitten kunnolla kuntoon.
Ei muuta kuin kuorsaamaan vaan...mikäs sen mukavempaa ropailupäivän päätteeksi
