Eikös se maksaja kuitenkin ole Kia eikä Delta?,_,/ukka kirjoitti:Taitaa olla Delta-autolle vähän pakko kyykyttää asiakasta noissa takuu yms. asioissa tai on konkurssissa kohta koko firma. esim. myynnin vetonaulaksi hankittu KIA voi muuten olla oikea rahareikä tuon 5v takuunsa ansiosta.
,_,/ukka
Tampereen Delta-Auton ohjaustehostinhuijaus
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Ja kello käy... Joko Deltassa pidetään dramatiikasta tai ei olla lainkaan kiinnostuneita arkielämän realiteeteista.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Kuluttajansuojalain perusteella periksi antaminen ei olisi tässä kovinkaan outoa, sillä he ovat asiassa väärässä edelleen. Ollaan aika kaukana tilanteesta "jos ei tuu sitä ja tätä", kun kauppakirjassa mainittu tuote poikkeaa toimituksesta.,_,/ukka kirjoitti:Aika outoa olisi jos oikeudella uhkailun alla antaisivat periksi. Tätä konstiahan käyttäis kohta kaikki: "jos ei tuu sitä ja tätä, niin vedän asian oikeuteen". Eiköhän siellä ole annettu myös tämän asian hoito jollekkin lakimiehelle.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Olet oikeassa, mutta silti mielestäni tällaisessa tapauksessa Deltalle on halvempi hävitä juttu oikeudessa, kuin antaa "julkisesti" periksi. Todennäköisesti joutuvat sinulle sen ohjaustehostimen hankkimaan ja oikeudenkäynti kulut maksamaan, mutta tällä tavoin kuitenkin viestittävät niille 10.000:lle lukijalle jotka tätä viestiketjua ovat kahdessa viikossa tavanneet, että "kiristämällä" asiat eivät etene.
,_,/ukka
,_,/ukka
Autoton on huoleton
Ennemminkin viestittävät sitä, etteivät voi koskaan itse olla väärässä vaan se rooli on varattu maksavalle asiakkaalle.,_,/ukka kirjoitti:Olet oikeassa, mutta silti mielestäni tällaisessa tapauksessa Deltalle on halvempi hävitä juttu oikeudessa, kuin antaa "julkisesti" periksi. Todennäköisesti joutuvat sinulle sen ohjaustehostimen hankkimaan ja oikeudenkäynti kulut maksamaan, mutta tällä tavoin kuitenkin viestittävät niille 10.000:lle lukijalle jotka tätä viestiketjua ovat kahdessa viikossa tavanneet, että "kiristämällä" asiat eivät etene.
,_,/ukka
Nykyajan kovassa yhteiskunnassa on tehty jotenkin hienoksi kaikenlainen vastuun vältteleminen kun taas semmoiset ihmiset, joilla on selkärankaa myöntää tehneensä virheen, ovat sitten jotenkin luusereita tai muuten vaan nössöjä.
Tuntuu jotenkin epätodelliselta, että aiheuttaisi jonkun ison vaatimusryppään jos vaikka Delta nyt laittaisi Aamulehden kanteen ilmoituksen, että ovat antaneet asiakkaalle hänelle kuuluvan varusteen.
Itse yrittäjänä olen täysin eri mieltä, eikä tulisi mieleenikään lähettää tällaista viestiä omille asiakkailleni. Jos päällikössä olisi ollut miestä myöntää, että virhe on tehty ja se korjataan, homma olisi ollut siinä. Riidan pitkittäminen johti siihen, että 10 000 ihmistä luki tämän aiheen, ja veikkaanpa että kovin monen heistä käsitys Deltasta ei kovasti kohentunut tämän perusteella - itsestäni nyt puhumattakaan.,_,/ukka kirjoitti:Olet oikeassa, mutta silti mielestäni tällaisessa tapauksessa Deltalle on halvempi hävitä juttu oikeudessa, kuin antaa "julkisesti" periksi. Todennäköisesti joutuvat sinulle sen ohjaustehostimen hankkimaan ja oikeudenkäynti kulut maksamaan, mutta tällä tavoin kuitenkin viestittävät niille 10.000:lle lukijalle jotka tätä viestiketjua ovat kahdessa viikossa tavanneet, että "kiristämällä" asiat eivät etene.
Juristin laatima reklamaatiokirje ei ole kiristämistä, se on normaali käytäntö yhteistyöhaluttoman tahon kanssa toimittaessa. Kirjeessä ilmoitettiin selkeästi, keneen voi ottaa yhteyttä, jotta asiasta voidaan sopia, ja mihin vetoamme, mikäli he haluavat oikeusprosessia. Kiristämistä olisi se, että uhkailtaisiin katteettomasti tai henkilöön kohdistuen, tai että hakisin tässä jotain sellaista, mikä minulle ei kuulu.
Jos Delta haluaa viestittää ihmisille, että he voivat vapaasti tehdä virheitä joita heidän ei tarvitse myöntää ja joiden korjaamiseksi asiakas tarvitsee lakimiehen, on tottavie erikoinen viesti.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Mutta jos aamuledessä uutisoitaisiin se näin: "Delta antoi asiakkaalle heidän mielestään autoon kuulumattoman varusteen, kun asiakas sitä juristin laatimalla reklamaatiokirjeellä vaati."sakke kirjoitti:Tuntuu jotenkin epätodelliselta, että aiheuttaisi jonkun ison vaatimusryppään jos vaikka Delta nyt laittaisi Aamulehden kanteen ilmoituksen, että ovat antaneet asiakkaalle hänelle kuuluvan varusteen.
Täälainenhan tämä tapahtumaketju olisi, jos he nyt olisivat luovuttaneet.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Noh noh.. Taas solvataan kimpassa koko delta-autoa..
Olen edelleen sitä mieltä tehostin kuuluu saada tai uusi auto mutta virhe joka on sattunut, on sattunut parille deltan työntekijälle. Suotta siitä koko konsernia syytetään. Samalla perusteella voidaan syyttää vaikka Deltamotor-groupin omistajaa eli Lada-tehdasta!
Ihminen tekee virheitä, se on sitten toinen asia kuinka ne hoidetaan. Se tässä minuakin närästää, että asiaan ei suhtauduttu oikealla tavalla.
Taidanpa vaieta..

Olen edelleen sitä mieltä tehostin kuuluu saada tai uusi auto mutta virhe joka on sattunut, on sattunut parille deltan työntekijälle. Suotta siitä koko konsernia syytetään. Samalla perusteella voidaan syyttää vaikka Deltamotor-groupin omistajaa eli Lada-tehdasta!
Ihminen tekee virheitä, se on sitten toinen asia kuinka ne hoidetaan. Se tässä minuakin närästää, että asiaan ei suhtauduttu oikealla tavalla.
Taidanpa vaieta..
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
En tiedä millaisen viestin se sitten olisi lähettänyt, jos olisin istunut hiljaa nurkassa ja odotellut, mitä ko. yhtiö suvaitsee vastata. Jos joku firma nykyaikana vielä luulee, että tällainen asia ei päädy julkisuuteen tavalla tai toisella, on jo korkea aika herätä todellisuuteen. Tätä aihetta seuraavat sadat ihmiset, ja kunniallinen perääntyminen, sitä kautta osittainen kasvojen pelastaminen, olisi ollut mahdollista missä vaiheessa tahansa. Kuten jo aiemmin sanoin, minä en riitele riitelyn vuoksi, riitelen, koska en ole saanut sitä mitä minulle on luvattu, ja päälle sain vielä varsin ylimielistä kohtelua. Deltan näkemys siitä, mitä on luvattu, muuttui jo keskustelujen aikana kahdesti (sitä mukaa kun esitin lisää asiakirjatodisteita), joten minä en ihan oikeasti tiedä, mikä siellä päässä on tällä hetkellä kanta asiaan, ja mikä mahdollinen peruste heillä on sille, että haluavat edetä oikeusasteisiin.
Toinen seikka tässä on se, että tämä tapaukseni ei ollut edes ainoa, kuten tuossa toisessa aiheessa kävi ilmi. Jo senkin vuoksi halusin tehdä asiasta julkisen, ettei kukaan vain jättäisi puuttumatta tällaiseen toimintaan. Aion käydä lakitien tässä asiassa loppuun, vaikka se voi kestää, ja vaikka on olemassa mahdollisuus että häviän.
Toinen seikka tässä on se, että tämä tapaukseni ei ollut edes ainoa, kuten tuossa toisessa aiheessa kävi ilmi. Jo senkin vuoksi halusin tehdä asiasta julkisen, ettei kukaan vain jättäisi puuttumatta tällaiseen toimintaan. Aion käydä lakitien tässä asiassa loppuun, vaikka se voi kestää, ja vaikka on olemassa mahdollisuus että häviän.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
No sitähän tässä on syyttäminen koko elämän mittaisesta kärsimyksestä muutenkinlarssi21074 kirjoitti:Samalla perusteella voidaan syyttää vaikka Deltamotor-groupin omistajaa eli Lada-tehdasta!

Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Myönnän että puhut asiaa. Tiedän myös, että et ole ikinä täällä foorumilla delta-autoa haukkunut. Tietenkin tässä on pääasia, että oikeus voittaa. Saman olisin itsekin tehnyt sinun asemassa.Mikko_PKP kirjoitti:En tiedä millaisen viestin se sitten olisi lähettänyt, jos olisin istunut hiljaa nurkassa ja odotellut, mitä ko. yhtiö suvaitsee vastata. Jos joku firma nykyaikana vielä luulee, että tällainen asia ei päädy julkisuuteen tavalla tai toisella, on jo korkea aika herätä todellisuuteen. Tätä aihetta seuraavat sadat ihmiset, ja kunniallinen perääntyminen, sitä kautta osittainen kasvojen pelastaminen, olisi ollut mahdollista missä vaiheessa tahansa. Kuten jo aiemmin sanoin, minä en riitele riitelyn vuoksi, riitelen, koska en ole saanut sitä mitä minulle on luvattu, ja päälle sain vielä varsin ylimielistä kohtelua. Deltan näkemys siitä, mitä on luvattu, muuttui jo keskustelujen aikana kahdesti (sitä mukaa kun esitin lisää asiakirjatodisteita), joten minä en ihan oikeasti tiedä, mikä siellä päässä on tällä hetkellä kanta asiaan, ja mikä mahdollinen peruste heillä on sille, että haluavat edetä oikeusasteisiin.
Toinen seikka tässä on se, että tämä tapaukseni ei ollut edes ainoa, kuten tuossa toisessa aiheessa kävi ilmi. Jo senkin vuoksi halusin tehdä asiasta julkisen, ettei kukaan vain jättäisi puuttumatta tällaiseen toimintaan. Aion käydä lakitien tässä asiassa loppuun, vaikka se voi kestää, ja vaikka on olemassa mahdollisuus että häviän.
Toivonkin edelleen ettei tämänkaltaisten tapausten takia koko konsernia leimata "huijariksi".

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
no pallohan tässä on Deltalla, jos emoyhtiö ei tähän puutu kun haaste tulee. Eli haluaako konsernikin itselleen huijarin maineen. Ja emo tai tytär, mainehan se yleensä menee muutenkin koko perheeltä.larssi21074 kirjoitti:
Toivonkin edelleen ettei tämänkaltaisten tapausten takia koko konsernia leimata "huijariksi".

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»