Mikä on mielestäsi kaunein itäauto ?
Pitää kai hankkia tämä "Automobiles Made in North Korea"
, hinta on 50€ (kuvat on kuitenkin mustavalkoisia
)
Pari autokuvaa:
Sungri 58 (Gaz 51)
Kaengsaeng 69 (GAZ 69)
Nämähän ei nyt varsinaisesti ole "ehtaa kommarikamaa" mutta kuitenkin kommunistisessa valtiossa tehtyjä:
Pyonghwan markkinointivideo "kuvaruutua klikattava"
Pyonghwan mainos Pjongjangissa.
Pari autokuvaa:
Sungri 58 (Gaz 51)
Kaengsaeng 69 (GAZ 69)
Nämähän ei nyt varsinaisesti ole "ehtaa kommarikamaa" mutta kuitenkin kommunistisessa valtiossa tehtyjä:
Pyonghwan markkinointivideo "kuvaruutua klikattava"
Pyonghwan mainos Pjongjangissa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»

Moskvitsh 404 Sport -54
The sport car with the aluminium block of cylinders and four carburettos; the four-cylinder engine - 1074 cm3 - 58 hp. Weight - 0,9t.;. The greatest speed - 147 km/h. 1959 more powerful engine -70 hp and 160 km/h

ZIL 112 -51
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
hieno lyhyt oppimäärä wartburgerin historiastakin oli tuolla iltalehden sivuilla. eikä yhtään hassumman näköinen toi, mutta kyllä pidän uudestakin korimallista, se viimeisten mallien maski ei ehkä ollut niin nätti kuin aiempien 353:ten
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Pyonghwa Junma:samarai kirjoitti:Nämähän ei nyt varsinaisesti ole "ehtaa kommarikamaa" mutta kuitenkin kommunistisessa valtiossa tehtyjä.

Lienee lisenssillä tehty SsangYoung Chairman (MB W124-pohjainen)
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
- Lada-poliisi
- Viestit: 152
- Liittynyt: 6.6.2005 10:57
- Paikkakunta: Tampere
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
noi koppimopot on kyllä aika hienoja vehkeitä, mielestäni tuolloin koppimopoaikana tehdas oli nimeltään SMZ (serpuhovskij motokoljasik zavod) ja toinen mikä noissa hämää on, että kuuluuko noi kääntää muotoon SZD tai SZL vai onko keskimmäinen merkki oikeasti numero 3 eli S3D ja S3L, muistaakseni joskus menneisyydessä oli joku S1A tjsp malli. Noi ei kai ollu mitää autoja, tai joksiki motokoljakeiksi noita on kutsuttu ja moottorit oli moottoripyöristä, eli olisko jotain koppimoottoripyöriä? Sitten kun noista mopoista siirryttiin Okan valmistukseen tehdas tunsi nimen SeAZ (serpuhovskij avtomobilnij zavod)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)