Sivu 6/7
Lähetetty: 25.8.2006 16:26
Kirjoittaja aon
Juu, nuo kuvissa näkyvät kuormurit taitavat olla noita Sungri 58:ja? Nuo venäläisten kuvasarjat ovat kyllä melko monipuolisia, vaikka luulisi kyllä että tuollaiset jotka luulevat Kim Il-Sungin kuvaa Maoksi palautetaan kotimaahansa heti kättelyssä

Lähetetty: 26.8.2006 0:40
Kirjoittaja samarai
Pitää kai hankkia tämä
"Automobiles Made in North Korea" 
, hinta on 50€ (kuvat on kuitenkin mustavalkoisia

)
Pari autokuvaa:
Sungri 58 (Gaz 51)
Kaengsaeng 69 (GAZ 69)
Nämähän ei nyt varsinaisesti ole "ehtaa kommarikamaa" mutta kuitenkin kommunistisessa valtiossa tehtyjä:
Pyonghwan markkinointivideo "kuvaruutua klikattava"
Pyonghwan mainos Pjongjangissa.
Lähetetty: 26.8.2006 1:21
Kirjoittaja samarai
Moskvitsh 404 Sport -54
The sport car with the aluminium block of cylinders and four carburettos; the four-cylinder engine - 1074 cm3 - 58 hp. Weight - 0,9t.;. The greatest speed - 147 km/h. 1959 more powerful engine -70 hp and 160 km/h
ZIL 112 -51
Lähetetty: 1.9.2006 17:47
Kirjoittaja Warreossi
Lähetetty: 1.9.2006 18:49
Kirjoittaja Lada-Jussi
hieno lyhyt oppimäärä wartburgerin historiastakin oli tuolla iltalehden sivuilla. eikä yhtään hassumman näköinen toi, mutta kyllä pidän uudestakin korimallista, se viimeisten mallien maski ei ehkä ollut niin nätti kuin aiempien 353:ten
Lähetetty: 5.9.2006 14:22
Kirjoittaja aon
samarai kirjoitti:Nämähän ei nyt varsinaisesti ole "ehtaa kommarikamaa" mutta kuitenkin kommunistisessa valtiossa tehtyjä.
Pyonghwa Junma:
Lienee lisenssillä tehty
SsangYoung Chairman (MB W124-pohjainen)
Lähetetty: 10.9.2006 4:43
Kirjoittaja samarai
KIA 124 , Korea 1970

Lähetetty: 10.9.2006 10:13
Kirjoittaja 'aatee'
hianoja laitoksia on kyllä

kaikki näyttäis olevan omalla tyylillään komeita
Lähetetty: 10.9.2006 22:24
Kirjoittaja samarai
Tässä myös kaunis "itä-auto": NAMI Debutt proto:
edestä
sivusta
sisältä
Protosta löytyy mielestäni yhteistä Samaran ja 110:n designiin.

Lähetetty: 14.10.2006 18:17
Kirjoittaja samarai
Oli niin kauniit Ifa F9 Cabrion kuvat, että täytyy laittaa tännekin:
edestä
sisältä
takaa
Lähetetty: 16.10.2006 17:28
Kirjoittaja köhmä
[quote="samarai"]Tässä myös kaunis "itä-auto": NAMI Debutt proto:
Näyttää ihan Ranskalaiselta patongin pätkältä
[quote="samarai"]Oli niin kauniit Ifa F9 Cabrion kuvat, että täytyy laittaa tännekin:
Kerrassaan upee avo kupee

Lähetetty: 18.10.2006 12:11
Kirjoittaja Lada-poliisi
Lähetetty: 18.10.2006 13:05
Kirjoittaja Jokari
Kauneudesta en tiedä, mutta kaikkein äijämäisin on tietenkin
ZIL 131 
Lähetetty: 20.11.2006 15:40
Kirjoittaja aon
SeAZ SZD on kanssa erittäin kaunis

Lähetetty: 20.11.2006 19:17
Kirjoittaja Lada-Jussi
noi koppimopot on kyllä aika hienoja vehkeitä, mielestäni tuolloin koppimopoaikana tehdas oli nimeltään SMZ (serpuhovskij motokoljasik zavod) ja toinen mikä noissa hämää on, että kuuluuko noi kääntää muotoon SZD tai SZL vai onko keskimmäinen merkki oikeasti numero 3 eli S3D ja S3L, muistaakseni joskus menneisyydessä oli joku S1A tjsp malli. Noi ei kai ollu mitää autoja, tai joksiki motokoljakeiksi noita on kutsuttu ja moottorit oli moottoripyöristä, eli olisko jotain koppimoottoripyöriä? Sitten kun noista mopoista siirryttiin Okan valmistukseen tehdas tunsi nimen SeAZ (serpuhovskij avtomobilnij zavod)