Sivu 6/17
Lähetetty: 4.12.2006 20:42
Kirjoittaja Mäntä
START Paljonko tuommosessa on suunnilleen tehoja? vois itsekkin värkätä jonkun turpon

onko siitä ladan kaasarista mihinkään, jos laittaa imu puolelle?
Lähetetty: 5.12.2006 8:23
Kirjoittaja IlkkaHe
Kait tuon ladan kaasarin luulis imupuolella toimivan ihan OK
Itekki pitäs turbo laittaa, mut en mä oikeen taida kaasaria imupuolelle väsätä.. Paljon makeempi ku on paineistettu ja dumppi suhisee
PS: oisin valmis ostamaan ladan vakio imusarjaan sopivan toimivan paine kaasarin!
Lähetetty: 5.12.2006 12:25
Kirjoittaja Mäntä
Tuntus, että se ladan kaasari vois kuristaa en sitten tiedä jonkun talbotin kaasarin kun löytäs se vois olla hyvä

Lähetetty: 5.12.2006 23:25
Kirjoittaja ralli lada
Mäntä kirjoitti:START Paljonko tuommosessa on suunnilleen tehoja? vois itsekkin värkätä jonkun turpon

onko siitä ladan kaasarista mihinkään, jos laittaa imu puolelle?
tehoa on enemmän kuin vakiossa
ja kaasarina on 175cd solexi, joka olisi eräiden tietojen mukaan erittäin helppo paineistaa.
Lähetetty: 6.12.2006 12:58
Kirjoittaja START
joo ja imupuolen asennukseen helpompi kun ei oo mikään vakio kaks kurkkunen pystykaasari
ja tehoa on tosiaan enemmän kuin vakiossa näin persdynolla mitattuna
varmaan sais enemmän kun olis isompi ahdin ja aito paine puolen kaasarilla tai ruiskulla varustettu sekä cooleria, työstettyä kantta, enemmän ahtoja, paremmat männät............

Lähetetty: 14.12.2006 17:57
Kirjoittaja ralli lada
nostetaanpas tämäkin taas maailmankartalle.
jokunen päivä sitten koeajolla lada sammui täydestä lennosta omassa pihassa -> ei pimeässä tehty mitään, ja vikana oli virranjakajasta irronnut ohjainboksin johto.
tänään taas koeajettiin ja asennettiin ö-paine mittari, näyttää 3-5 kg/cm2.
tänään ei jostain syystä nostanut enään ahtoja?
oisko hyviä vinkkejä ahtojen puutteeseen?
Lähetetty: 14.12.2006 18:10
Kirjoittaja pappa- igor
ralli lada kirjoitti:nostetaanpas tämäkin taas maailmankartalle.
jokunen päivä sitten koeajolla lada sammui täydestä lennosta omassa pihassa -> ei pimeässä tehty mitään, ja vikana oli virranjakajasta irronnut ohjainboksin johto.
tänään taas koeajettiin ja asennettiin ö-paine mittari, näyttää 3-5 kg/cm2.
tänään ei jostain syystä nostanut enään ahtoja?
oisko hyviä vinkkejä ahtojen puutteeseen?
koittakaas kääntää vähän syttyä

Lähetetty: 14.12.2006 18:34
Kirjoittaja ralli lada
kokeilin kääntää jo vähän, mutta käännetään lisää.
ihme kuitenkin kun tuo on kuitenkin ahtanut jo ihan hyvinkin.
jotenkin kuitenkin tänään säätäessä tuli semmonen tunne että virranjakaja olisi ollut ennen eri asennossa

oisko päässy pyörimään itekseen

Lähetetty: 14.12.2006 18:44
Kirjoittaja pappa- igor
ralli lada kirjoitti:kokeilin kääntää jo vähän, mutta käännetään lisää.
ihme kuitenkin kun tuo on kuitenkin ahtanut jo ihan hyvinkin.
jotenkin kuitenkin tänään säätäessä tuli semmonen tunne että virranjakaja olisi ollut ennen eri asennossa

oisko päässy pyörimään itekseen

voihan se olla

Lähetetty: 14.12.2006 18:53
Kirjoittaja ralli lada
aika vekkuli kun kiinnitys pultti oli kuitenkin ihan tiukasti kiinni
mutta mistä noista tietää.
Lähetetty: 14.12.2006 21:39
Kirjoittaja mower
onkos täälä kukaan koittanu tehdä alipaine säätimestä toisinpäin toimivaa? ja olisko hyviä ideoita sen toteuttamiseen? kuinkahan paljo sytkää pitää jo valmiiks laittaa myöhäselle?
Lähetetty: 14.12.2006 22:00
Kirjoittaja ralli lada
itse käänsin aika reilusti ohi jakajan asteikosta.
voishan sitä ostaa vaikka jonkun turbo-auton säätimen ja soveltaa siitä.
tosin esim. saabiin maksaa motonetissä 114e uusi.
Lähetetty: 15.12.2006 17:50
Kirjoittaja START
niin mikäköhän tuossa turboladassa on vikana kun ei taho noita ahtoja nostaa. hikisesti ehkä 0,2-0.3bar vaikka siinävaiheessa ennen on ottanu yli 0,5 ehkä viimisimmillä säädöillä pitäs ottaa lähes 1bar painetta mutta kun ei ota
sytkää on yritetty säätää ja sillä tuo 0,3bar on saatu (ennen ei nostanu kuin nollaan)
missäköhän kohassa muilla tuo virran jakaja on ollu että on jotenkin pelannu
jos sais sen ees jotenkin nostaan ahtoja
meinaan syö miestä kun on turbo laitettu ja auton pitäs olla ahettu ja sitten ei ees nosta ahtoja

Lähetetty: 16.12.2006 9:39
Kirjoittaja Turbiini
Taitaa olla seokset liian rikkaalla ja sytkäkin ehkä aikaisella.
Lähetetty: 16.12.2006 14:59
Kirjoittaja ralli lada
täytyy kokeilla pyöritellä niitä seoksia vielä.
mutta sytytystä on kyllä säädetty jo niin myöhäselle että ei voi olla liian aikasella.
mutta ihmetyttää kun ei tehty mitään säätöjä ja ahdot vain hukku johonkin.