Jusu kirjoitti:Minä tuonne toisaalle jo runoilinkin että kannattaa käyttää tuota esikatselua AINA ennen viestin lähettämistä.
Kun vielä kopsaa tekstin ENNEN esikatselua, niin ei tartte alkaa joka kysymysmerkkiä/tms korjaamaan erikseen vaan voi vaihtaa ehjän tekstin tilalle ja kokeilla uudelleen.
Viesti kannattaa lähettää vasta kun se ei mene puuroksi, tosin joskus voi joutua odottelemaan vähän aikaa.
^^tämä hyvä keksintö
Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Mulla on se ongelma, etten koskaan korjaile pilkkuja ja muuta turhaa. Minä olen niin paljon kirjoittanut, että suollan tekstiä suoraan ja katselematta sormiin tai jopa ruutuun.
Minä muokkailen vain asioita tai siis lisäilen niitä, mutten tee sitä vastedes muokkaamalla vanhaa vaan laittamalla vastauksen omaan viestiini. Näin on tehtävä, muut ei auta. Tai sitten odotettava kunnes nämä pelit alkavat toimia.
Juhuu! En osaa enää poistaa viestejä kansioistani voorumin päivityksen jälkeen. Sokeana en löytänyt vastausta UKKstakaan. Miten toimin että saan siivottua viestikansioita krääsästä?
Tuota.. osaisiko joku neuvoa mistä johtuu kun noita kysymysmerkkejä neliöissä on alkanut ilmestyä muillekin sivuille? Ei summittaisesti kuten täällä vaan korvaamaan ä:tä ja ö:tä. Onko mun koneessa joku virus vai mikä h*lvetti? Tekee tota ainakin lemmikkipalstoilla ja offipalstalla ja sitten tänään erään tälle foorumille linkitetyn nokialaisen autofirman sivuilla. Selaimena on firefox. Ensiksi toimii ihan hyvin mutta sitten ne neliöt hyökkää. Pelottavaa.
SJR:n ylläpito siirsi tänään ladakerhon sivuston php4 palvelimelle. Vieläkö niitä neliöitä tulee?
Vanhat viestit joissa neliöitä on ei siis enää korjaudu, mutta uusiin ei pitäisi? tulla niitä enää.