Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
ihan turha sitä on sieltä ohjaus rautojen välistä tai alta lähtee viemään.
yhen 4-2-1 pakosarjan sieltä tankojen välistä tehneenä voin kertoa että ahdasta tulee jo kun on pari jotain 40mm putkea pujotettuna siitä kolosta
repsikan jalkatilaan vaan isosti rälläkkää. kun toi sun lähtökin on sinne jo menossa.
tai sit laittaa hammastangon niin jää turhan ohjaus osat pois
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Tuota hammastangoa oon kyl miettinyt et laittais,Mut mistä autosta löytyis suht sopiva aihio tuohon Golf mk2 vai ??,Tai helpommalla pääsis tietty kun laittais rälläkän laulaan.Pitää tässä viikonlopun aikana vähän mietiskellä.
Lukenut muiden maiden lada foorumeilta, että regatasta otettu ohjauksen osat. Sopivuudesta en tiedä sen enempää. Toinen auto on yllätys yllätys fiat 131..... Tällä foorumilla joku laittanut mondeosta palikat, mutta se tais olla hankalempi sovitus.
Mutta tuota regatan hammastankoa olen itse miettinyt, kun kaverilla olis parikin regataa pihassa odottamassa purku tuomiota....
vaikka itseltä sattuu löytymään turbo-unon ja fiat 127 hammastangot varastosta.
veli samara kirjoitti:Sopivuudesta en tiedä sen enempää. Toinen auto on yllätys yllätys fiat 131.....
mulla oli jokkisladassa 131 hammastanko. ainakin raidetankojen kartiot oli erin kokoset ja joutu tekee adapteriholkit. taisin peltiä laittaa väliin
ohjauksia vaihellessa kannattaa kattoa että sisänivelien leveys on sama ku alatukivarsien korin puolen kiinitysväli. muuten tulee ihmeelinen ohjaus joustojen aikana
tallin pihalla on yks ladan koppa jossa on micran hammastanko mutta tä systeemi ei toimi ex omistajan puheiten mukaan. en oo viellä kattonut mistä johtuu.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Tuolle hammastangolle uhrattu aikaa sen verran et jostain vanhasta takaveto escortista vois löytyä kans sopiva,Mut jos jollain on FAKTAA et mistä autosta löytyy sopivin niin tänne voi lisäillä,Ja vielä mieluiten sellainen mikä on jo käytössä ja autohan on myös tarkoitus pitää edelleen rekisterissä joten ei mitään kauheita amisvirityksiä kiitos,Oon vieläkin vähän kahen vaiheilla et jaksaako ruveta ehtimään sopivaa hammastangoa vai rälläköiskö vaan peltiä pois tieltä,Vi##ttaa kun ei tullut kokeiltua ennen tuota konehuoneen maalusta et sopiiko vai ei.
2.25" putki menee ohjausrojujen välistä tarkalla asemoinnilla niin ettei kolista mihinkään. Riippuen asemoijan taidoista tai niiden puutteesta, voi joutua kuulapäävasaralla naputtelemaan pienen lommon putkeen, muttei siinä muuta ole.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
speedy kirjoitti:Tuolle hammastangolle uhrattu aikaa sen verran et jostain vanhasta takaveto escortista vois löytyä kans sopiva,
jos takaveto ekkerin hamastankoa laitat ni se pitää saaha moottoripalkin etupuolelle. jos laittaa moottoripalkin takapuolelle ni tulee mielenkiintonen ajettava koska rattia kääntää vasempaa ni pyörät kääntyy oikeelle
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
kyllä se sieltä rautojen välistä saa taipumaan, mutta tossa tais ahdin tulla aika hankalaan paikkaan sitä ajatellen
kyllä sanosin että 1000kertaa helpommalla pääset kun laikkaat sen repsikan jalkatilan.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Putkisto ois ny tehty valmiiks, http://aijaa.com/E5Zn8R , http://kuvablogi.com/nayta/3489130/ , http://kuvablogi.com/nayta/3489131/ , http://kuvablogi.com/nayta/3489132/ , http://kuvablogi.com/nayta/3489133/ ,Sain kyllä tulemaan sen aika suoralla linjalla perälle asti,Bensa kamoja pitäis ruveta laittaan kuntoon kans,Onko tuo malpassin bensanpaineensäädin mistään kotoisin?,Aika monella niitä näyttäis olevan ja joillakin toimii ja joillakin ei,Vai onko tekijästä kiinni,Saa ehdotella ja kertoa omia kokemuksia vapaasti,Niin ja tuolle weberin dat:ille pitäis ruveta tekeen tuo painekotelo,Niin sille vois jotain mittoja antaa jos jollain sellainen on kertois tänne kiitos.
Viimeksi muokannut speedy, 11.10.2012 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämäkin on edistynyt taas vähän,Imusarjaan tehtiin uusi jako tuolle dat:ille, http://aijaa.com/TYWGpR tuolle dat:ille tilasin korjaussarjan free technicsiltä http://aijaa.com/cuW9Us , Samalla piti tehdä vähän tilaa tuolle kaasuvivustolle, http://aijaa.com/0oFmao ,Painekotelokin saatu alulle tuohon vaan koppa päälle, http://aijaa.com/1RN6Sz ,Tuon kotelon koko tulee olemaan 140x100x75mm,Ja sitten vielä vähän ahtoputkiston sovitusta, http://aijaa.com/Lnlrtd ,Ei pysty tekeen aivan loppuun kun en saanut koteloon vielä alumiini paloja leikattua,Niin tuosta akun siirrosta takakonttiin piti kysellä et kuinka paksulla kaapelilla porukka on vetänyt piuhan keulaan?
Viimeksi muokannut speedy, 11.10.2012 14:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
speedy kirjoitti:Tuolle hammastangolle uhrattu aikaa sen verran et jostain vanhasta takaveto escortista vois löytyä kans sopiva,
jos takaveto ekkerin hamastankoa laitat ni se pitää saaha moottoripalkin etupuolelle. jos laittaa moottoripalkin takapuolelle ni tulee mielenkiintonen ajettava koska rattia kääntää vasempaa ni pyörät kääntyy oikeelle
Pitää hommata englannista sikäläisen takavetoeskon hammastangon niin toimii oikeinpäin palkin takapuolella.
Itse tein niin.