Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
täähän on just kopio tosta meijän lelusta, samat palikat, samat ongelmat... ootko ajatellu mikä laatikko sulla on, niitäkin nelivaihteisia on ainakin kaksilla eri välityksillä, erot pieniä mutta havaittavia...
edit: ai mut onkos sulla takanakin 15:set renkaat? siinäpä paras keino muuttaa välityksiä lähemmäs, ei toki poista puutumisongelmaa vaihdettaessa...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
mites kun viikonloppuna ajettiin niin pojat tutkas meijän radalla "pää suoralla" missä on mutkia 109km vauhtia ennen jarrutusta, ja oli kuitenkin jo nelosta sisässä.
15"piikit ja nappiksen välitys ja vaki 5-lovinen
tosin piikki kumit on jotkut ihmeelliset, kun ovat melko matala profiiliset (jos vertaa pirelliin tai misukkaan)
siinä on vaan kakkonen liian lyhyt, muuten vaihteet osus mukavasti
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
ei mulla ainakaan alle 120:n kannata nelosta tarjotakkaan, kiihtyminen loppuu siihen paikkaan...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
pvdriver kirjoitti: ootko ajatellu mikä laatikko sulla on, niitäkin nelivaihteisia on ainakin kaksilla eri välityksillä, erot pieniä mutta havaittavia...
mulla oli omassa f-ryhmäläisessä 1600 laatikko ja siinä oli 1,2,3 pitemmät ku 1200 laatikossa. kaverilla oli välitetty 1600 laatikko jossa 1 ja 2 pitemmät ku vakiossa ja 3 vakio, tehty krymppiratas laatiko eli suorahampaiset pyörät hitsaamalla kiinni.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
pvdriver kirjoitti: ootko ajatellu mikä laatikko sulla on, niitäkin nelivaihteisia on ainakin kaksilla eri välityksillä, erot pieniä mutta havaittavia...
mulla oli omassa f-ryhmäläisessä 1600 laatikko ja siinä oli 1,2,3 pitemmät ku 1200 laatikossa. kaverilla oli välitetty 1600 laatikko jossa 1 ja 2 pitemmät ku vakiossa ja 3 vakio, tehty krymppiratas laatiko eli suorahampaiset pyörät hitsaamalla kiinni.
paras tuo 1600 loota ois ku siinä on pienin 2 ja 3 väli. voi olla vaan hakusessa nuo lootat.
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi Lada 2101 1600 16vCopper Top
pvdriver kirjoitti:ei mulla ainakaan alle 120:n kannata nelosta tarjotakkaan, kiihtyminen loppuu siihen paikkaan...
mut siinä on myös ero että puhutaanko todellisesta vaiko mittari nopeudesta
ite kyllä yllätyin kuinka mukavasti osu välit tuolla edellisellä lootalla.
tarvii ehkä varuks avata se nyt kun on irti, että josko siellä onkin jotain erikoista
jos perse kestäis niin vois ihan tosissaan harkita suorakytkentää jää autoon
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
tottakai puhutaan todellisesta nopeudesta, mittaria turha tuijottaa koska
#1 -mittarivirhe
#2 -renkaat sutii
#3 -en omista mittarivaijeria
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
kyllähän ladan suorakytkyn saa 1300 eurolla ja on hyväksi todettu ,meillä on kestäny siinä kun kalliimmatkin lootat sellasen kun laittaa niin alkaa sopia vaihteenvälit kohilleen.
elmeri racing team kirjoitti:kyllähän ladan suorakytkyn saa 1300 eurolla ja on hyväksi todettu ,meillä on kestäny siinä kun kalliimmatkin lootat sellasen kun laittaa niin alkaa sopia vaihteenvälit kohilleen.
juu tää on tiedossa kyllä.
ehkä sen aika vielä tulee.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti