ladan oikea vfts kone
Joo mua kiinnostaa myös ihan oikeasti jos tuollaisia koneita on saatavilla jostain. Omat taidot ei riitä noihin kone hommiin eli pitää turvautua valmiiseen koneeseen. Kai joku tarkan hinnankin tietää jos tuollaisella ajelee. Jos tuollainen kone käy historic rallien sääntöihin niin sitten olisin todella kiinnostunut eli pitäisi saada tietää aika tarkkaan mitä osia tuollaiseen koneeseen tulee.
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Sullahan on jo se supertehokas 1300 kone siinä sprinttikorissa,joko kerrot missä sillä on ajettu viimeksi.kent kirjoitti:Vielä sen verran että mitä tuommoinen Ladan kone tulee maksamaan missä tuo 190 heppaa onpi? Ja onko ne ihan kaasarikoneita? Jos semmoinen ei ihan super perkuleesti maksa niin semmoisen vois vaikka hommata ja jos se jossakin Harisen/ Tuning Wordlin penkissä antaa nuo 190 hepan lukemat niin vois jopa semmosen ihan lunastaakkin.
Saisi vertailla niitä aikoja muiden samassa ryhmässsä ajaneiden kesken.
Eiköhän tuolta Mickey:ltä saa yhteystiedot koneen tekijälle.
Samassa jutussa mainittiin myös penkki missä toi oli mitattu.
Viimeksi muokannut ladaracing pori, 7.11.2005 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Eiköhän historicissa auton tarvii olla sen aikaisen luokitustodistuksen mukainen.sps1 kirjoitti:Joo mua kiinnostaa myös ihan oikeasti jos tuollaisia koneita on saatavilla jostain. Omat taidot ei riitä noihin kone hommiin eli pitää turvautua valmiiseen koneeseen. Kai joku tarkan hinnankin tietää jos tuollaisella ajelee. Jos tuollainen kone käy historic rallien sääntöihin niin sitten olisin todella kiinnostunut eli pitäisi saada tietää aika tarkkaan mitä osia tuollaiseen koneeseen tulee.
Ja on se kehitys mennyt eteenpäin myös Ladan kohdalla siitä kultaisesta ajasta kun koneesta sai vain sen 150-160hp.
Ja noita muita sun kirjoituksia en viitsi edes enää kommentoida,
lapsellista selittää täällä kuinka vain sinun tietämäsi koneet ovat ainoita oikeita teholtaan.
Pistä ihmeessä VFTS kuntoon ja pistä näytille,tullaan oikein porukalla tutustumaan Suomen ainoaan aitoon VFTS:ään.
T. Ei aidolla Vfts:llä ajava

http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Eiköhän historicissa auton tarvii olla sen aikaisen luokitustodistuksen mukainen.ladaracing pori kirjoitti:sps1 kirjoitti:Joo mua kiinnostaa myös ihan oikeasti jos tuollaisia koneita on saatavilla jostain. Omat taidot ei riitä noihin kone hommiin eli pitää turvautua valmiiseen koneeseen. Kai joku tarkan hinnankin tietää jos tuollaisella ajelee. Jos tuollainen kone käy historic rallien sääntöihin niin sitten olisin todella kiinnostunut eli pitäisi saada tietää aika tarkkaan mitä osia tuollaiseen koneeseen tulee.
Periaateessa Ladaa ei voi tehdä enää sen b-222 luokitustodituksen mukaan. Yleensäkin osien pitää olla vastaavia mitä sillä aikakaudella on käytetty eli esim tuota konetta mikä mulla on nyt ei voi pistää historik autoon sillä nuo männät ja kanget ei taida olla ihan 80 luvulta. Eli ilmeisesti aika pitkälle omia osia pitää käyttää mutta eipä tuo historik homma ole ihan vielä ajankohtainen sillä eipä sinne ole VFTS Ladalla asiaa vielä hetkiin.
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Tällä hetkellä toi b-222 ei kelpaa kun sprintissä luokassa ss
Siellä saa olla vielä alumiini ovetkin paikoillaan.
Kysyin sitä akk:on tekniikka vastaavalta olisko ollut Saario.
Vastaus on tallella S-postissa,kun sen oikein kirjallisena sai.
Siellä saa olla vielä alumiini ovetkin paikoillaan.
Kysyin sitä akk:on tekniikka vastaavalta olisko ollut Saario.
Vastaus on tallella S-postissa,kun sen oikein kirjallisena sai.
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Minkämoinen kone,kerro lisää koneesta.
Koneitahan on niin monta kuin tekijöitäkin.
Koneitahan on niin monta kuin tekijöitäkin.
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
samalla vaivallahan sen tekee alumiinista..mickey-69 kirjoitti:Me tehtiin tuo itse... Vanhasta vaan vähän mittoja tai vauhtipyörä malliksi, niin eiköhän läheltä löydy joku pätevä sorvari, joka pyöräyttää tuollaisen kädenkäänteessä....ESKRacing kirjoitti:minkä painonen tuo on ja mistä saa?Jankos kirjoitti:Teräsvauhtipyörä 100e
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
mitähän eroja on ketju ja remmi koneen tehoissa?? aika kaukaa haetulta kuulostaasunbeam kirjoitti:On teillä huimia tehoja mitattu ketjukoneesta , saahan sitä joka penkillä tehot ylös kun kyykyttää täydestä laulusta tyhjäkäynnille. noihan on samaran koneen lukuja ? hämeenlinnaan valmistuu jossain vaiheessa 2 aitoo tehdasautoo ja pitäis olla siitä siistimmästä päästä
joskus tuli kinastelua paikallisen kylän kaikki tietävän kanssa että vesi jäähdytteisessä crossin koneessa on enenmpi tehoa kuin ilma jäähdytteisessä.. tai siitä saa viilattua enempi tehoa, tähänkään en saannut hyvää perustelua
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä