Huomattiin myös, että vetarin stefa vuotaa. Joko vaihdan stefat aina riittävän ajoissa, koska nytkään ei ollut öljyä rummun sisään päässyt tai sitten käy vaan tuuri ja vuotaa jarrukilven takaa. Jarrukengät oli kyllä niin loppuun kuluneet ja käsijarrukaan ei kunnolla pitänyt niin vaihdoin sitten kuiteskin kengät.
Olen aina tykännyt tämän mallin jarruista, ei tarvitse jousien kanssa taistella, kun ne saa muljautettua paikalleen niin, että ylempi jousi on kokoajan kengissä kiinni. Näköjään vaan oli liian kauan kulunut siitä, kun viimeksi näitä vaihdoin ja nyt menikin pitkän aikaa että sain uudet kengät paikalleen. En tiedä sitten oliko kengissä tai jarrusylinterissä jotain eroa kun ei millään meinannut onnistua. Alkaen kohdasta 7:00 https://www.youtube.com/watch?v=NiCBW791iNI
Oikeanpuolen ajovaloumpion vaihdoin, vanhasta oli kiinnikkeet rikki ja koko umpio heilui. Ei riittänyt uudessa umpiossa säätövara vaan täytyi laittaa mutterit umpion alle.
Ajovalopesurithan kunnostin aiemmin mutta en silloin paneutunut vedentuloon, nyt sitten katsoin niin letkut oli poikki ja vesi suihki miten sattui. Vaihdoin letkut uuteen niin nyt on mahdollista, että jotain pesevätkin.
Katsastuksessa käytin tätä aamulla. Vuodeksi on taas ajoaikaa eikä korjattavaa löytynyt. Tyhjä iso piha niin kokeili jarruja pariin kertaan ennen dynolle vientiä. Tiesi näköjään, että paineensäädin osaa jumittua. Muutamassa kohtaa pohjassa massa irvistää, että niitä pitää jossain vaiheessa fiksata.
Niin ja kello lakkasi kävelemästä, taisi kokonaiset pari kuukautta kävellä asentamisen jälkeen.
