Kotimainen keskiolut (tai A) putoaa kyllä merkistä riipumatta, ulkomaisia hyviä on mm. New Castle Brown Ale ja Kilkenny. Väkevätkin aika ok, etupäässä värillistä, harvemmin ihan kirkasta. Viskit lähellä sydäntä.
Toi lidlin grafen walder on kyllä ihan jees jos haluaa tölkin ruokajuomaksi ottaa. Kotimaisista menee lapin kulta ja koffi, joskaan noita tuskin kukaan miksikään erinomaisiksi voi väittää...
Pubiin jos sattuu eksymään niin pintti kilkennyä tai newcastlea hanasta on kyllä sellainen mukava homma, kun haluaa istuskella ja nauttia hitaasti oluestaan
Ennen oli Samara 1300S Axtec -94, välissä rellu ja nyt sitten 111....
Jos tuota grafen walderia juo useamman tölkin illan aikana niin seuraavana päivänä kyllä pierettää ja haju on kuolettava. maku/hinta suhde on kuitenkin ihan kohdallaan.
Karhu ja Sandels ovat tällä hetkellä lähinnä sydäntä (eikös se ole siinä maksan lähellä?) Karjalaa saa tuosta läheltä s-marketista viikonloppuisin 6,8€ 12-päkin, mutta silti monesti kouraan tarttuu Karhua vaikka yleensä onkin 10e paremmalla puolella.
Saunajuomana edellämainittujen lisäksi tulee toisinaan ostettua Velkopopopovikkiä ja kaurahunaja olutta.
olutta olen nykyään ottanu harvenmmin .olen tissutellu kunnon venäläisiä votkia joita toin virosta voi vitsi nyt olen tissutellu nekin onneksi on camparia joka naisten jalojuomaa no se menee tuoremehun kera voi vide kohta sekin loppu siirryn ukon viinoihin onneksi on aamuksi lidlin vissyä