Johtojen järjestys onkin aika jännä, siinä releessä on kolme napaa: +, - sekä joku L ? Johtojen värit on ruskea, oranssi sekä valkoinen. Ruskea joka on ilmeisesti jonkinlainen maajohto kuuluu L napaan, käsijarrukahvalta tulee valkoinen johto jonka kuuluu mennä + napaan ja sitten aika jännä homma, ainut johto johon tulee virtaa kun kosketuskynällä tökin, eli se oranssi johto, ainut virtajohto pitää laittaa - napaan siinä releessä?? Mutta kyllä, niin se vaan toimii, jotenkin ei mahdu mun päähän ei sitten mitenkään... Mulla on kyllä sen verran monta nappisilmää pihassa ja osa on sellaisia että niissä tuota relettä ei olla VARMASTI koskaan menty ronkkimaan kojelaudan alta, niin ei niissä nyt kaikissa voi johdot olla väärin, mutta aika merkillinen juttu

Mutta sillein se vika siis lopulta löytyi kun kähläsin ja heiluttelin vähän jokaista johtoa ympäri autoa että missä vika voisi olla ja kun menin koskemaan jarrunestesäiliön johtoihin niin se merkkivalo alkoi toimimaan niin kuin sen pitääkin (jarrunestesäiliö kun on vielä aivan kuiva, en ole ehtinyt laittamaan nestettä sinne ja ilmaamaan jarruja). Kun nyppäsin johdot irti jarrunestesäiliön korkista niin se käsijarrunmerkkivalo alkoi toimimaan heti niin kuin sen kuuluukin, eli kahva alhaalla ei pala mitään ja sitten kun käsijarrun nostaa ylös niin se valo vilkkuu, aivan kuten sen pitääkin. Samaan merkkivaloon on vain ilmeisesti kytketty jarrunesteen valo ja tästä en ollutkaan tietoinen, heti kun lyön johdot kiinni jarrunestesäiliön korkkiin niin se valo loistaa koko ajan kirkkaasti, on käsijarru sitten missä asennossa tahansa ja se valittaa siitä että jarruneste on loppu (koska sitä ei ole säiliössä yhtään). Räpläsin sitä korkkiakin nostelemalla kohoa ylös ja alas ja kyllä, niin sen on pakko toimia

Sain toimimaan jopa peräkontin valon sekä konehuoneen työvalon kun aikani rassasin, vielä ihmetyttää että miksi b-pilareissa olevat sisävalot eivät toimi, kaikki johdot ovat molemmin puolin ihan mykkiä ja mihinkään ei tule virtaa...
