Sivu 60/175

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 24.2.2014 17:42
Kirjoittaja virtain
Minustakin tuo on Opel Kadett A Coupe :?

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 24.2.2014 18:22
Kirjoittaja Pavlovits
Kateettihan se on. Entäs tämä:
Kuva

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 24.2.2014 18:40
Kirjoittaja Pekka
Renault 4CV

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 24.2.2014 19:59
Kirjoittaja t tulppu
Ryppypeppu renu minustakin

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 24.2.2014 21:31
Kirjoittaja Pavlovits
Liian helppoja minä taidan laittaa. Kovasti tuokin Rellulta näyttää, mutta ratti on väärällä puolella eikä keulamerkissäkään lue Ranault, vaikka se ei kuvasta selviäkään.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 24.2.2014 21:39
Kirjoittaja juippi11
Onko tuo sitten Hinon valmistama versio, kun on outo koukero taas kilvessä.. Köyhille suunnattu malli, PeeAA 62.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 25.2.2014 12:52
Kirjoittaja Pavlovits
Arvelinkin, että joku tunnistaa rekkarin japanilaiseksi ja kun rattikin on oikealla, on tuo helppo tunnistaa Hinoksi. Tosin tuota mallia tehtiin myös Briteissä RHD:nä. Kaiken kaikkiaan 4CV:tä tehtiin seitsemässä maassa, mutta tiettävästi vain Japanissa muun merkkisenä kuin Renaultina.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 26.2.2014 9:43
Kirjoittaja Pavlovits
Kuva

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 26.2.2014 9:46
Kirjoittaja t tulppu
Ford Capri. Ford Consul. Ford Taunus.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 26.2.2014 14:07
Kirjoittaja Pavlovits
Caprista tuo on. Tuosta mallimerkinnästä tuli mieleen kun auto esiteltiin Suomessa, oliko -69, niin ihasteltiin sen monipuolista mallivalikoimaa.
Moottoreita oli 1,3 Kentistä 3000 V-kuutoseen, meillä ei sentään sitä kasiversiota myyty.
Varustevaihtoehtoja oli monta , kaikki nimetty kirjaimilla. Muistan kun mielikuvituslistaan ruksattiin kolmetonnisen varusteiksi GTXLR. Kaikki nuo oli saatavilla, vain se kestävyysvaje vesitti kaupat.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 26.2.2014 21:49
Kirjoittaja toktornivako
Pavlovits kirjoitti:Caprista tuo on. Tuosta mallimerkinnästä tuli mieleen kun auto esiteltiin Suomessa, oliko -69, niin ihasteltiin sen monipuolista mallivalikoimaa.
Moottoreita oli 1,3 Kentistä 3000 V-kuutoseen, meillä ei sentään sitä kasiversiota myyty.
Varustevaihtoehtoja oli monta , kaikki nimetty kirjaimilla. Muistan kun mielikuvituslistaan ruksattiin kolmetonnisen varusteiksi GTXLR. Kaikki nuo oli saatavilla, vain se kestävyysvaje vesitti kaupat.
Jos oikein muistan niin suomessa ei sitä 3000 Capria silloin aluksi ollut tuotevalikoimassa ollenkaan? Ja ei ole kyllä liiemmin ollut kyllä niitä V4 koneisiakaan jota taasen Saksassakin näkyy olevan ja -70Luvullahan siitä valmistettiin Eurooppalaisia ratasarjoja varten myös 3,1 ja 3,4L erikoisversiot, itsellä oli joskus 1,6GT ja kyllä sen perään on myöhemmin monet kerrat haikailtu.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 26.2.2014 22:42
Kirjoittaja Pavlovits
Joku ranskalainen tuo punainen hirvitys on.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 26.2.2014 22:45
Kirjoittaja t tulppu
Mullekkin tuli mieleen joku Pösö tai paganini

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 26.2.2014 23:46
Kirjoittaja toktornivako
Mulle tulee Morgan mieleen,mutta ei niissä tainnut noin rumaa ohjaamoo olla?

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 27.2.2014 10:23
Kirjoittaja Pavlovits
Delahaye?