Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Asiahan ei ehkä tähä aiheeseen kuulu, mutta hommasinpahan itellenikin 1700i -96:n, yllättäen vesiventtiili lorotti mehut ekasta vivun käännöstä lattialle ja bensaputsari oli ilmeisen tukkonen, (Ja oli muuten melko kallis komponentti; 17,90,- ) koska jo liikkeelle lähtö tuotti mahdottomia ongelmia. Niiden vaihon jälkeen onkin sitte pelannu, ku venäläinen kello..
Eipä ole. Tää on Myllykoskelta haettu reilu viikko sitte ja on ns. "uusia" värisävyjä -> punajuuri tulee ekana mieleen.. Eli punasempi, kun Jaakkiman Combi. Perimätiedon ja maalaisjärjen mukaan vain 26tkm. ajettu. Tosin sitä ei vaan huomaa mistään..!
Ei ne kilometrit, vaan se kunto.. Tosiaan ei olemuksen perusteella uskois; Kopassa kukkasta siellä sun täällä, kolhuja nurkissa, venttiilit raksuttaa, yms. pientä.. Mutta se lähtee avaimesta käyntiin ja nykyään jopa kulkee kiltisti. Ja pientä fiksausta niin vanhakin näyttää nuoremmalta..! Alkaa vaan aika ja pelimerkit olemaa kortilla, kun noita raatoja on vähä tullu haalittua.. Tossa alhaallahan ne on luetteloituna ja vaan kaks on kilvettömiä..!
Varaosamaailmastahan se tuli haalittua, eka paikka joka tuli vastaa käyntihärön kourissa..
No, paikaltaan lähtiessä
-kytkintä ylös
-kaasua
-pari metriä hyökkää
-puutuu täysin
-kytkin pohjaan
-jää tyhjäkäynnille, eli ei sammukkaan
-sama toistuu useita kertoja
-äärimmäisen varovalla kaasun painamisella vauhdiksi saa max.n.70 km/h
-reilummin kaasua painaessa kone taas puutuu just niinkun bensan loppuessa
-sutarin vaihon jälkeen ei mitään ongelmaa.
Kaverin vastaavassa Combissa oli samaa vikaa ja nyt on molemmilla varasutari mukana matkassa..
Tänään sain haettua Deltasta kauan kaivatun imuilman lämpötila-anturin. Ei muutakuin asentaen ja koeajolle. VOI HERRANJESTAS mikä ero vanhaan! Melkein kuin 1200-->1500. Nyt kärry kulkee tosi herkän tuntuisesti ja selkeästi pirteämmin. Ja toivottavasti vie lörttiäkin vähemmän
Motarilla ajaessa hiffasin viimein mikä piru siellä peilin lähellä suhisee; se ei ole peili vaan tuulilasin alakulmassa oleva halkeama Täytynee tehdä pikatiivistys epoksilla, ei tuota pirukaan kuuntele pitempään
Huomenna sitten tulossa kuvia Latan uudistuneesta ulkonäöstä. Hirveän raatamisen, säätämisen & sovittelun jälkeen se alkaa näyttää sellaiselta kuin oli tarkoituskin
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.