Kyllä 5 tunnukset ja otteessa jo merkitty ....... ja mustat ja maksaa 6 e ei minusta kalliit jos olisi joutunut tilaamaan olisi maksanut 8 e mutta onneksi hyllystä löytyy ...... komee tulee !!
eikös noissa tuontiautoissa pitäis olla eu-kilvet?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:eikös noissa tuontiautoissa pitäis olla eu-kilvet?
Ei helvetissä...jos pitäis niin ennemmin ajais paaliin koko vehkeen
taakse sellainen kulmikas versio, se muistuttais enempi cccp:n vastaavan muotoista takalaattaa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:eikös noissa tuontiautoissa pitäis olla eu-kilvet?
Ei, jos auton vuosimalli on 1971/72 tai vanhempi, niihin saa laittaa mustat kilvet iän perusteella
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
HUOMAUTAN , tällä autolla 36 VUODEN historia ........ jo ikä tukkii suut , jussi, eu kilvet tuunausta vai mitä vanhukseen 5 numeroiset jo valmiina ps. sanokaa joku japsi jolla 36 v ikää ja leimalla läpi että heilahtaa ja katastusmiehet pyörivät ympärillä kuin kimalaiset !!!
markku kirjoitti:ps. sanokaa joku japsi jolla 36 v ikää ja leimalla läpi että heilahtaa ja katastusmiehet pyörivät ympärillä kuin kimalaiset !!!
Toyota Mark1 -73, tosin ei oo kun 33 vuotta vanha, mutta kuitenkin samoja ikiä. Meni ekalla läpi ilman moitteita, kun sen viime Joululomilla katsastin. Eipä se kyllä ole mikään näyttelyauto, mutta melkoisen orkkis tämäkin. Monesko omistaja olet muuten sille -70 Ladalle Markku? Ite olen Markin 2 omistaja, eli kävin ostamassa kyseisen yksilön alkuperäiseltä omistajalta!!
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Mulla oli -72 ascona jonka kävin kylmiltään katsastamassa useamman vuoden seisonnan jälkeen. Pakoputkessa ei ollut kuin yksi äänenvaimentaja ja inssi vaati vielä toisen. Sekin tosiaan 2 vuotta uudempi eikä japski Olin kolmas omistaja.