6mäntänen 2107 prokkis LIIKKUU NYT!!

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

kumitkatuun 8)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

Kuutos sergei kirjoitti:Kyllä tuoho voimaan turtuu niin äkkiä, että pakko se holsetti ja kuuleri josaki välisä on asennettava :twisted:
aziaa!
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
miksu
Viestit: 221
Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja miksu »

Miten minulla on sellanen muistikuva että vaihtovat pelkät veivit noihin bmw moottoreihin.
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Varmaksi en sano, mutta hatusta kaiveltuna 2,3:n kampura 2,5:n lohkossa teki jotain reilut 2,6 tilavuutta ja puristukset nousisi huomattavasti. Olikohan tuo 2,5:n kiertokangilla noin :roll: Kuitenkin tuo olisi hyvä resepti tehdä kiva vaparikone. Tietysti voisi taas jälleen kerran pohtia, miksi puristukset pitää pudottaa noin alas ja tuohon tyyliin. Bemarin palotila on ihan fiksu niin kannattaisi sitä hyödyntääkkin. Kaivelemalla ruttua pois, säästää paljealueet ja pienet kupit mäntiin. Tai sitten tekee toyon 2T-tyyppisen palotilan, eli paljealueet pois kokonaan. Mutta että mielellään hyödyntää tuon palje-efektin, tai sitten poistaa sen kokonaan, välimuoto aiheuttaa helpommin ongelmia. Keinut kannattaa muuten kanssa vaihtaa vanhaan koneeseen.

Onhan se tietysti perinteistä laittaa puristuksia se reilu 7 ja kylän isoin holsetti :lol: Joka tapauksessa voimaa noista saa aivan järjettömästi :lol:
Vauhdin tae - alamäki
Vastaa Viestiin