Sivu 7/7

Lähetetty: 17.3.2007 9:30
Kirjoittaja 'aatee'
kumitkatuun 8)

Lähetetty: 20.3.2007 15:40
Kirjoittaja 'aatee'
Kuutos sergei kirjoitti:Kyllä tuoho voimaan turtuu niin äkkiä, että pakko se holsetti ja kuuleri josaki välisä on asennettava :twisted:
aziaa!

Lähetetty: 29.3.2007 21:40
Kirjoittaja miksu
Miten minulla on sellanen muistikuva että vaihtovat pelkät veivit noihin bmw moottoreihin.

Lähetetty: 30.3.2007 8:38
Kirjoittaja Stefa
Varmaksi en sano, mutta hatusta kaiveltuna 2,3:n kampura 2,5:n lohkossa teki jotain reilut 2,6 tilavuutta ja puristukset nousisi huomattavasti. Olikohan tuo 2,5:n kiertokangilla noin :roll: Kuitenkin tuo olisi hyvä resepti tehdä kiva vaparikone. Tietysti voisi taas jälleen kerran pohtia, miksi puristukset pitää pudottaa noin alas ja tuohon tyyliin. Bemarin palotila on ihan fiksu niin kannattaisi sitä hyödyntääkkin. Kaivelemalla ruttua pois, säästää paljealueet ja pienet kupit mäntiin. Tai sitten tekee toyon 2T-tyyppisen palotilan, eli paljealueet pois kokonaan. Mutta että mielellään hyödyntää tuon palje-efektin, tai sitten poistaa sen kokonaan, välimuoto aiheuttaa helpommin ongelmia. Keinut kannattaa muuten kanssa vaihtaa vanhaan koneeseen.

Onhan se tietysti perinteistä laittaa puristuksia se reilu 7 ja kylän isoin holsetti :lol: Joka tapauksessa voimaa noista saa aivan järjettömästi :lol: