Pitäisi saada käyttöönkin ne tehot sieltä takajarruista... Milläs pystyn kokeilemaan että toimiiko tuo jarrupainesäädin tuolla takana ollenkaan? Kovin ruosteiselta vaikuttaa, kun tuosta tangosta vääntää niin ei se ainakaan paljoa liikahda siellä painesäätimessä... Onko mitään keinoa testata tuon toimintaa vai suosiollako uusi tilaukseen? Ajattelin tuota vipusysteemiä siinä, saisikohan tuosta kehiteltyä sellasen käsin säädettävän? Jonkunlaisella säätönupilla tai vaijerilla?pressa kirjoitti:Miksi vaihtaa tehottomat levyt tehokkaiden rumpujen tilalle?? Ladassa on valmiiksi erittäin tehokkaat takajarrut.
Eihän tuossa kuorman mukaan säätyvässä järjestelmässä ole mitään järkeä... Kiihdyttäessä auto niiaa taaksepäin -> perä laskee -> enemmän jarrupainetta reservissä taka-akselille... Jarruttaessa kaikki tapahtuu päinvastoin -> jarruteho vähenee takapyöriltä -> etupainoiset jarrut(tieliikennemeininkiä, rallitouhussa kamalaa...) -> etupyörät lukkoon -> HARTIALUKKO!
Ja mitähän maksavat nuo kehutut Bilsteinin etuiskarit?