Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Asiapaperit: uusi ajoneuvovero erääntynyt, käyttökielto POSTI EI OLE ENÄÄ ENTISENSÄ, EN OLE IKINÄ SAANUT SITÄ LASKUA, KYSE ON SIIS MUN VEROISTA
vau, aika hieno lista mutta tollasia itekin olen tottunut hakemaan, eihän sitä muuten tiedä mitä kaikkea kannattaa ja tarvii korjata.
mutta tosta verosta, se on kummallista toi ajoneuvoverotus, maksoin vanhasta Samarasta veron maaliskuun loppuun asti, viikko enää kuukautta jäljellä eikä uutta lappua ole tullut. Tulevassa lapussakin on kuitenkin jotain kuukausi eräpäivään, jos maksan eräpäivänä on auto kuitenkin käyttökiellossa (kai?) kun ei veroa ole kyseiseltä ajalta maksettu. no toisaalta ei siinä ole enää huhtikuussa leimakaan voimassa. viikko aikaa viedä kilpiä pois.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Tänään Niva vietiin Viialaan yhelle tutulle kuorma-autoilijalle työpäiviä vastaan rempattavaksi vikalistan perusteella. Enää ei jurissut ajossa kun akselien välisen tasauspyörästön lukko oli pois päältä
On viimeaikoina tullut oltua vähänlaisesti foorumilla ja tämä topic oli jäänyt kokonaan huomioimatta. Ihmettelinkin tuossa muissa topiceissa, että kaipailet Nivan peilivarsia ja avatarkuvaksi on tullut Niva. Niin että onnittelut näin jälkikäteen. Onko sulla nyt kolme Ladaa?
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
No en tosiaan tiedä kauanko se lukko on ollut päällä, kun ite en oo autoa ajanut paitti siirtoja Translogin pihassa. Voikohan se aiheuttaa jotain parantumattomia vaurioita?
Mosse-Aksu, kaksi Ladaa löytyy nykyisin, Niva ja 2107. 2105 ja Pinkki on jo uusissa kodeissa.
Ei toi Nivan keskitasauspyörästönlukko niin hirveen herkkä oo, tietty se rassaa ja kuluttaa jos lukko päällä ajetaan isoja nopeuksia ja pitkää matkaa mut toivotaan ettei mitään o tullut. Eikö merkkivalo toimi???
Aika pystymetästä tuli lähettyä Nivan ostoon kun kauhee himo iski. No eka vastaantuleva yksilö piti heti ostaa mutta puolentoistasadan kilometrin kotimatkan jälkeen ei ainakaa vielä kaduta yhtään - päinvastoin. Tili on tyhjä ja talli täysi.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Tais olla suolanen hinta kun on noin hyväkuntosen näkönen ainakin...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
olikohan toi mikä on keltaisessa pörssissä kuvailmoituksen kera, näyttäis samalta, pyynti jotain kaks ja puol tonnia. Ihan edullinen kyllä kuntoon ja selostukseen nähden, Nivat kun tuppaa olee hinnoissaan
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Oli Kepössä ja pyynnöt ja hinnat oli kohtuullisen lähellä Jussin muisteloista. Kyllä niitä seteleitä jokaista hieman lipasin mutta eivät ne kovin suolasilta maistuneet.
Kyllähän tossa hintaluokassa olisi jo aiheellista suorittaa enemmänkin vertailua mutta näissä hommissa usein järki hämärtyy kun jossain skutsin keskellä on kiiltävä Niva ja rahat on taskussa ja ostamattajättäminen aiheuttaisi hukkareissun.
Päällemaalaus ei välttämättä ole ihan yhtä hyvää laatua luonnossa kuin mitä kuvat antavat ymmärtää mutta meikäläisen silmään täysin riittävä eli hyvä.
Paluumatkan jälkeen pistin tankin ihan piripintaan ja seuraavana aamuna ensimmäisessä lähdössä ei bensa haissut mutta kun auto oli tunnin-pari seissyt ja astuin sisään niin kabiinissa oli melkoiset höyryt. Jossain aikaisemmassa nappiksessa taisi täyttöputki hiukka vuotaa joten liekö tässäkin se vaiko mikäkö?
Varautukaa vaan kaikki niva-asiantuntijat tyhmiin kysymyksiin sillä niitä kyllä varmasti tulee, mutta asianmukaisesti ei kokemuksia vaan tekniset kysymykset -osioon tai jotain.
sakke kirjoitti:Kyllähän tossa hintaluokassa olisi jo aiheellista suorittaa enemmänkin vertailua mutta näissä hommissa usein järki hämärtyy kun jossain skutsin keskellä on kiiltävä Niva ja rahat on taskussa ja ostamattajättäminen aiheuttaisi hukkareissun.
Nivoissa on ton tarjonta aika niukkaa joten tuskin niitä keskenään pääsee paljon vertailemaan. Ja jos muihin maastureihin vertaa niin Niva on aina halvempi kuntoonsa nähden, hakkaa vastustajat vertailussa ihan kuus nolla. Näky tuolla nettiautossa olevan joku alle tonnin Nivakin mutta ei rekisterissä, vähän laittoa ja tais olla tuunattukin jollain twin camilla
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)