Takamoottoriautoja

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Vielä yksi rellu

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Renault Floride tuo kaunis halpa naisten urheiluauto joksi sitä aikoinaan haukuttiin.
Kyllä lähtee..!
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

tuo Floride kyllä mainittiin Dauphinen yhteydessä, mutta mikä tuo kaunis Volkkari on? Onko kuvaa?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Jokohan täällä mainittiin se Kahdesta Warren etuosasta yhteenhitsattu keksintö, joka oli jossain Speden elokuvassakin? Vai onko se sittenkin auto, jossa on etumoottori molemmissa päissä?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Pavlovits kirjoitti:Jokohan täällä mainittiin se Kahdesta Warren etuosasta yhteenhitsattu keksintö, joka oli jossain Speden elokuvassakin? Vai onko se sittenkin auto, jossa on etumoottori molemmissa päissä?
Eikös toi oo jossain vielä ihan koossakin? Muistaakseni pappani puhui jostain samankaltaisesta kahden samanlaisen auton keulat yhteenhitsatusta vehkeestä. En muista oliko juuri Warre, täytyypi kysellä kun seuraavaksi Ihodessa käyn heidän luonaan.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Pavlovits kirjoitti:tuo Floride kyllä mainittiin Dauphinen yhteydessä, mutta mikä tuo kaunis Volkkari on? Onko kuvaa?
Katsoin ja löysin sen Mobilistista nro 4/2005, on siinä hieno Ladakin nähtävillä ja myös juttu kääpiöautoista.
Kyllä lähtee..!
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Pavlovits kirjoitti:tuo Floride kyllä mainittiin Dauphinen yhteydessä, mutta mikä tuo kaunis Volkkari on? Onko kuvaa?
En huomannu missä olis mainittu toi Floride, laita "lainaus" että minäkin hoksaan, oliskohan jo liikaa hurmejuomaa? :lol: :lol:
Kyllä lähtee..!
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Pavlovits kirjoitti:tuo Floride kyllä mainittiin Dauphinen yhteydessä, mutta mikä tuo kaunis Volkkari on? Onko kuvaa?
Laita Googleen hakusanaksi : Volkswagen SP2.. löytyy paljon juttua ja kuvia, aikasen nätti volkkari meinaan, vieläkin.
Kyllä lähtee..!
Avatar
LadaRacingTeam
Viestit: 278
Liittynyt: 26.11.2003 12:58
Paikkakunta: Karstula/Mänttä

Viesti Kirjoittaja LadaRacingTeam »

Kuva
On todella nätti kyllä toi VW SP2. Jotenkin Porschemainen :)
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

LadaRacingTeam kirjoitti:Kuva
On todella nätti kyllä toi VW SP2. Jotenkin Porschemainen :)
Kiitos kun laitoit tuon ja löysit. Eikös olekkin aika kiva folkkari, ja miten vanha malli jo?
Kyllä lähtee..!
Avatar
LadaRacingTeam
Viestit: 278
Liittynyt: 26.11.2003 12:58
Paikkakunta: Karstula/Mänttä

Viesti Kirjoittaja LadaRacingTeam »

http://www.vwsp2.com.br/en/history/
Tuossa on historiaa jos englanti taittuu.
Käsitin että 1972 esiteltiin SP1 ja SP2.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

erkkimalinen kirjoitti:
Pavlovits kirjoitti:tuo Floride kyllä mainittiin Dauphinen yhteydessä, mutta mikä tuo kaunis Volkkari on? Onko kuvaa?
En huomannu missä olis mainittu toi Floride, laita "lainaus" että minäkin hoksaan, oliskohan jo liikaa hurmejuomaa? :lol: :lol:
Eipä Floridea tosiaankaan oltu mainittu, vaikka kaikenmaailman kummajaisia oli pilvin pimein. aikamoinen määrä näitä löytyi, vaikka joukossa oli vähän tulkinnanvaraisuuksiakin.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
Warreossi
Viestit: 538
Liittynyt: 26.9.2003 16:13
Paikkakunta: Pornainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Warreossi »

Muistaiskos joku missä Turhapurossa oli se yhteenhitsattu Warre?Niissähän on melkein jokaisessa noita Speden keksintöjä.Tommosta kahden moottorin Warrea rakenneltiin joitain vuosia sitten Tuulilasissakin.
spede
Viestit: 357
Liittynyt: 17.6.2005 22:46

Viesti Kirjoittaja spede »

Warreossi kirjoitti:Muistaiskos joku missä Turhapurossa oli se yhteenhitsattu Warre?Niissähän on melkein jokaisessa noita Speden keksintöjä.Tommosta kahden moottorin Warrea rakenneltiin joitain vuosia sitten Tuulilasissakin.
Se oli muistaakseni Uuno Epsanjassa.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10246
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

O.M kirjoitti:
Warreossi kirjoitti:Muistaiskos joku missä Turhapurossa oli se yhteenhitsattu Warre?Niissähän on melkein jokaisessa noita Speden keksintöjä.Tommosta kahden moottorin Warrea rakenneltiin joitain vuosia sitten Tuulilasissakin.
Se oli muistaakseni Uuno Epsanjassa.
joo uuno epsanjassa oli se elokuva, siinä elokuvan auotssahan oli kaksi nokkaa eli pystyi ajaa kumpaan tahansa suuntaan, eikös tuulilasissa tehneet kahdella moottorilla eteenpäin vetävää nelivetoa, siis molemmille akseleille oma moottori? mitenkähän se homma mahtoi päättyä?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Warreossi
Viestit: 538
Liittynyt: 26.9.2003 16:13
Paikkakunta: Pornainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Warreossi »

Lada-Jussi kirjoitti:
O.M kirjoitti:
Warreossi kirjoitti:Muistaiskos joku missä Turhapurossa oli se yhteenhitsattu Warre?Niissähän on melkein jokaisessa noita Speden keksintöjä.Tommosta kahden moottorin Warrea rakenneltiin joitain vuosia sitten Tuulilasissakin.
Se oli muistaakseni Uuno Epsanjassa.
joo uuno epsanjassa oli se elokuva, siinä elokuvan auotssahan oli kaksi nokkaa eli pystyi ajaa kumpaan tahansa suuntaan, eikös tuulilasissa tehneet kahdella moottorilla eteenpäin vetävää nelivetoa, siis molemmille akseleille oma moottori? mitenkähän se homma mahtoi päättyä?
Joo,se oli semmoinen "quatro-projekti".Ei ne saaneet sitä pelittämään kunnolla,ja kaipa se kipattiin johonkin romikseen,kun oli tarpeeks leiketelty ja saatu pilattua lopullisesti.Ne on noi Tuulilasin huumori-projektit(kuten turbo-lada)tuollaisia et ne päätyy sulattoon kun on tarpeeks naurettu.
Vastaa Viestiin