Sivu 7/12
Lähetetty: 31.10.2005 17:30
Kirjoittaja FSO
Kimmo86 kirjoitti:
Chevrolet Corvair jokkisautona

En pysty käsittämään.. Mitä järkeä tuhota noin harvinainen auto jossain jokkiksessa????
Yhtä järkevää kuin tuhota sellaisia romurallissa.
Selkään sietäisivä saada.

Lähetetty: 31.10.2005 17:33
Kirjoittaja spede
Menee aika rankasti offtopicin puolelle, mutta tässä vielä itäautoharrastajien suruksi Moskvitsh samasta tiimistä:
http://www.netikka.net/dodiinracingteam/mosse.htm
Tuokin vissiin aika harvinainen?
Lähetetty: 31.10.2005 17:47
Kirjoittaja Lada_Racing
joo tunnen kans tiimin kuskit ja voin sanoo jottei sällejä museotouhu palijoo kiinnosta!!!
Lähetetty: 31.10.2005 20:56
Kirjoittaja Lada-Jussi
täytyy sälleillä olla vähän rahaakin että noita aarteita saavat tai sitten joku muuten vaan seko on ilmaiseksi jaellut arvoautoja. Rikkailla on varaa leikkiä vaikka mitä
Lähetetty: 31.10.2005 21:07
Kirjoittaja Lada_Racing
poijat on nuukuuden huippuja melkein kaikki hommanneet taskunpohjaltalöytyvillä hiluilla tai ilmaiseksi saaneet....
Lähetetty: 7.11.2005 18:56
Kirjoittaja Pavlovits
Kun täällä mainittiin Lloyd, niin mitä mieltä olette tämän Aleksanterin valmistusmaasta? Minulle ainakin oli tuntematon asia. Olisiko sittenkin mainosmiehen vapautta
http://www.geocities.com/rhaimakainen/G ... ALEX61.JPG
Lähetetty: 15.11.2005 13:51
Kirjoittaja erkkimalinen
Lloyd Alexander TS saksalainen Borgward-yhtymän tuote. Borgward menikonkurssiin v.1961 moi
Lähetetty: 15.11.2005 17:29
Kirjoittaja Pavlovits
WANHA !!
Myös Arabella oli Lloydin malli.
Lähetetty: 16.11.2005 22:40
Kirjoittaja erkkimalinen
Lloydilla oli myös pikku-bussi: Lloyd LT 600, moottorina oli kaksisylinterinen, nelitahtinen, ilmajäähdytteinen rivimoottori. Teho 19hv. Maksoi muutes 1960 490000mk. VW. Transporter maksoi silloin 610000mk vertailun vuoksi..Moi!
Lähetetty: 17.11.2005 12:35
Kirjoittaja Pavlovits
Olen ollu sellaisen kyydissä.
Lähetetty: 17.11.2005 13:55
Kirjoittaja erkkimalinen
Kuollut on tämäkin Lloyd LP 300 siinä oli vinyylipäällysteinen puukori, ei taida enää harsojakaan olla olemassa.
Lähetetty: 7.12.2005 19:29
Kirjoittaja Jaakkima
Kohta on Volgakin kuollut automerkki. GAZ keskittyy kuormureiden ja pikkubussien tekoon ja lopettaa vanhentuneen Volgan valmistuksen. Näin kertoi juuri maikkarin talousuutiset.
Lähetetty: 7.12.2005 19:38
Kirjoittaja samarai
Jaakkima kirjoitti:Kohta on Volgakin kuollut automerkki. GAZ keskittyy kuormureiden ja pikkubussien tekoon ja lopettaa vanhentuneen Volgan valmistuksen. Näin kertoi juuri maikkarin talousuutiset.

Juuri kuulin kanssa tämän suru-uutisen. Mutta vaikka Volgan teko loppuu -Legenda elää.
Asiasta lisää: RIA Novostissa:
http://en.rian.ru/russia/20051207/42352534.html
Lähetetty: 7.12.2005 22:39
Kirjoittaja erkkimalinen
AEJ, Alvis, Aero Minor, Gutbrod, Graham Paige, EMW, Volverine, Tatraplan, Henry J Israel, Jowett-Javelin, Humber, Essex, Wanderer, Whippet, Erskine, Berliet, Chandler, Diana ,Durant, Falcon Knight, Flint, Gray, Jewet, Jordan, Locomobile, Marmon, Marguette, Maxwell, Mettallurgigue, Moon, Peerless, Reo, Rugby, Stutz, sekä Velie. Maamme moottoriajoneuvoja v. 1934 sekä v. 1954..muutama lisää: Lorraine Dietrich, Matford, Praga Lady, Rockne, Wehe, Diamond, LLR-Special, La Fayette, Hebbel, Horch, Delage, Brough, Bond, Royal, Rugby, Seems, Isotta Fraschini sekä Oakland.
Lähetetty: 8.12.2005 9:36
Kirjoittaja Pavlovits
Näitä dinosauruksia minä jo vähän odottelinkin. On tuossa listassasi vajaat kymmenen sotienjälkeistä merkkiäkin, jotka on jo mainittu, mutta ei näitä enää kovinkaan monta löytyne.