Paljonko hevosvoimia?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
ChargerSpeed
Viestit: 105
Liittynyt: 4.11.2005 10:18
Paikkakunta: Hämeenkyrö/Nokia

Viesti Kirjoittaja ChargerSpeed »

Joo nää viritys jutut alko härnätä taas mua ja minä taas viisastelen
mitä noista tehorajoista tulee niin haen 90.8hv paperit turpo latuskaan
ja leiman jälkeen ruuvaan hukkaporttia heti kireemmälle taikka halpakonstilla litistän hukkaportin letkua. tai vielä toinen en leimaa ladaa koneella ollenkaan kuten kaverini 2vuotta jo paahtanut meneen eikä vieläkään kii oo jääny ja pyörii vielä tampereella.
Kyllä poliisit pysäyttelee mut ei ne sinne pellin alle kuikuile ja kun vielä varovasti lähtee nii ei ees suhise.
_Roberto_

Viesti Kirjoittaja _Roberto_ »

Kävin viime kesänä hyvinkään katukiihytys kisois ja siel oli mosse joka kelas vrttimailim päähän lähemmäs 250 vautii ja kaks turboo oli peräkkäin siellä takaluukus ja auton omisti joku oksanen.Ni tietääks kukaan pajon siin on tehoja? ja aika oli jotain 9sek luokkaa ja kone oli joku 1600cc :shock:
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja micco »

_Roberto_ kirjoitti:Kävin viime kesänä hyvinkään katukiihytys kisois ja siel oli mosse joka kelas vrttimailim päähän lähemmäs 250 vautii ja kaks turboo oli peräkkäin siellä takaluukus ja auton omisti joku oksanen.Ni tietääks kukaan pajon siin on tehoja? ja aika oli jotain 9sek luokkaa ja kone oli joku 1600cc :shock:
Tuoltahan se löytyy tuloslistalta kakkosena:
http://www.fhra.fi/fin/index.php?page_id=110
Mahtaako kukaan tietää paljonko siinä tarkalleen ottaen on tehoa mutta eiköhän joku 500-600 heppaa riitä jo tuommoisiin aikoihin.
Neero82

Viesti Kirjoittaja Neero82 »

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=116495




mistä toi mosse o myynnissä



aikas raju laite...
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Neero82 kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=116495




mistä toi mosse o myynnissä



aikas raju laite...
Toi on oikeest komee ja varmasti hyvin tehty!
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Neero82

Viesti Kirjoittaja Neero82 »

RussianTUNER kirjoitti:
Neero82 kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=116495




mistä toi mosse o myynnissä



aikas raju laite...
Toi on oikeest komee ja varmasti hyvin tehty!


sorry väärää tietua


http://www.vanhary.org/Galleriat/Kiikal ... e.jpg.html

on se oikee mosse
Neero82

Viesti Kirjoittaja Neero82 »

netistä jostain palsatalta lukasin niin kaksi scanian isointa turboa tossa härpättimessä
_Roberto_

Viesti Kirjoittaja _Roberto_ »

Joo tota Matta mustaa meinasin joo siin listalla han sehän oli autojen nopoein
hävis prätkälle.Joo ja ajaa kuulemma 2,6bar painella ja on kokeillu 4,0bar paineilla??
Tuomas
Viestit: 133
Liittynyt: 15.5.2005 0:40
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

ChargerSpeed kirjoitti:leiman jälkeen ruuvaan hukkaporttia heti kireemmälle taikka halpakonstilla litistän hukkaportin letkua. tai vielä toinen en leimaa ladaa koneella ollenkaan kuten kaverini 2vuotta jo paahtanut meneen eikä vieläkään kii oo jääny
Olisiko kuitenkin parempi pitää nämä suunnitelmat ihan omana tietona? Mieluummin tehdään ihan laillisia niistä autoista, mutta jos on pakottava tarve vähän venyttää lain kirjainta niin ollaan mieluummin huutelematta siitä kovin julkisesti, kun näitä sivustoja lukee kyllä viranomaisetkin. Jos rupeaa kovin levottomalta meno näyttämään niin aina sieltä joku byrokraatti keksii taas tiukentaa sääntöjä ja valvontaa.
Avatar
mickey-69
Viestit: 560
Liittynyt: 25.7.2005 13:14
Paikkakunta: Padasjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

Tuomas kirjoitti:
ChargerSpeed kirjoitti:leiman jälkeen ruuvaan hukkaporttia heti kireemmälle taikka halpakonstilla litistän hukkaportin letkua. tai vielä toinen en leimaa ladaa koneella ollenkaan kuten kaverini 2vuotta jo paahtanut meneen eikä vieläkään kii oo jääny
Olisiko kuitenkin parempi pitää nämä suunnitelmat ihan omana tietona? Mieluummin tehdään ihan laillisia niistä autoista, mutta jos on pakottava tarve vähän venyttää lain kirjainta niin ollaan mieluummin huutelematta siitä kovin julkisesti, kun näitä sivustoja lukee kyllä viranomaisetkin. Jos rupeaa kovin levottomalta meno näyttämään niin aina sieltä joku byrokraatti keksii taas tiukentaa sääntöjä ja valvontaa.
Juuri näin...., laittomia virityksiä on ollu maailman sivu.., ja tulee olemaan, mutta ollaan ny ihan hissuksiin niistä.... :wink:
_Roberto_

Viesti Kirjoittaja _Roberto_ »

Mut miten toi mosse voi olla laillisesti kilvissä ihmettelen sitä.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

_Roberto_ kirjoitti:Mut miten toi mosse voi olla laillisesti kilvissä ihmettelen sitä.
Jos on rakennettu joskus sillon kun vielä ei ollut mitään noita tehorajoituksia. Kun eikös näin vielä ollut joskus?
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja micco »

Neero82 kirjoitti:netistä jostain palsatalta lukasin niin kaksi scanian isointa turboa tossa härpättimessä
No ainakin viimeksi kun tuon livenä näin niin siellä oli isohko ahdin ja vähän pienempi ahdin enkä kyllä keksi miksi 1.5-litraiseen koneeseen kahta ISOA ahdinta kannattaisi laittaakaan.
Tuo laite oli vielä joitakin vuosia sitten pick-up-mallinen mutta jonain talvena ilmestyi kattoa lisää...
_Roberto_

Viesti Kirjoittaja _Roberto_ »

Nii on se vissiin ollu kauan sillä et voi olla et on rakennettu sillon.Onhan siin järkee laittaa niin isot jos kulkee noi pirusti.
Vastaa Viestiin