Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Samara Sedania on tuunattu! Vaihdoin sumuvalojen kytkimen nätimpään ja muutin sijoituksen rattiakselin alta lampunpesurin nappulan tilalle (pesurit tuunattu jo aikasemmin pois), vielä ku ton ledi-merkkivalon sais toimimaan nii olis kiva, kuvassa oikealla alkuperäinen asennus ja vasemmalla uusi.
myös 80 euron raatoa on siivoiltu ja testailtu, näillä näkymin sillä pitäisi päästä mobiliaan viikonloppuna, ohessa pari tuoretta kuvaa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:Samara Sedania on tuunattu! Vaihdoin sumuvalojen kytkimen nätimpään ja muutin sijoituksen rattiakselin alta lampunpesurin nappulan tilalle (pesurit tuunattu jo aikasemmin pois), vielä ku ton ledi-merkkivalon sais toimimaan nii olis kiva, kuvassa oikealla alkuperäinen asennus ja vasemmalla uusi.
myös 80 euron raatoa on siivoiltu ja testailtu, näillä näkymin sillä pitäisi päästä mobiliaan viikonloppuna, ohessa pari tuoretta kuvaa
Ei hassumman näkönen 80e saranaks.. penkitkin on parempaa mallia.
valitettavasti yli 200tkm ajot on jo jättänyt jälkensä mm. penkkeihin, mutta kyllä neuvosto-samara on laatua
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:mutta kyllä neuvosto-samara on laatua
Nimenomaan, se on "LUJAA SAMARA LAATUA" - eikös tossa takaikkunassa noin vakuuteta
Ihmeen hyväkoriselta todella vaikuttaa, vaaleassa näkyy vielä pienetkin ruosteet - ja sentään kyse jo 20-vuotiaasta autosta! Tämä kyllä kelpaa varmaan etu(veto)riviin siellä Mobiliassa - räpeltämätön siisti aito neuvostoLada.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Lämmityslaitteen kennon kohdalta vanhoissa Samaroissa esiintyy usein nestevuotoa. Mikä siellä oikein vuotaa?Vuotaako yleensä se lämppärin kenno vaiko kennon kumiletkut?? Tollasta pientä vuotoa on paha paikallistaa.
Lisäksi, vanhan Samaran omistajan kokemuksella sanoisin tässä että minulla kiinnostus tätä autoa kohtaan on edennyt jo sairauden puolelle. Pian yhdeksän vuotta yhteistä taivalta.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
80 eurosta:
hankintahetkellä oli 3 kk ajoaikaa, nyt leimattuna auto on jo kustantanut melkein 200 euroa (hankinta, rekisteröinti, korjaukset, katsastus) lähes eniten rahaa on mennyt katsastuskonttorille, vielä kun lasketaan verot päälle niin AKE on kupannu mua tosi pahasti
kennoista:
alumiinikennojen muovipäädyt repeilee lämpövaihteluissa, siksi kennot vuotaa
mix kukaan ei ole tuominnut tuninkia?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
kummassakin eli 21083:ssa ja 21099-21:ssä on ollut sumuvalot Hella comet 500 tjsp ja kytkin asennettu tuonne rattiakselin alle ja vielä tuollainen samanlainen vipu. olisiko tuo joku konelan tuunama varustelu vai onko sattumaa että kokoonpano täsmää noin hyvin?
nythän 21099-21 on tuunattu tuolla sirommalla nappulalla, ja 21083 on tuunattu mm. noi kapselit ei tullut auton mukana ja taitaavat olla vanhempaa mallistoa, lisäksi monia osia on otettu uudemmista samaran raadoista, eli aikalailla pilalle tuunattu.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
80 euron raato kesti reilun 200 km:n mobilian reissun kunnialla, välillä käynti vähän seilasi, ihme että nuo vähän vailinaisessa kunnossa olevat kapselitkin pysyivät kiinni koko reissun, niitä käytin ensimmäistä kertaa liikenteessä, eikä toi autokaan ollut ennen yli 100 km:n mittaista reissua tehnyt meikäläisen käytössä.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
meikä alkaa olee sekaisin, tarkistin sedanin pakoputkivauriota, että onko se keski vai takaputkessa, mutta eihän siinä putki ole rikki, mun mielestä se oli rikki, mut olen nähny jotain unia
80 euron raadossa on takajarrut jymähtänyt kiinni, tänään yritin autoa siirtää, mutta siitä mitään tullut
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)