mielestäni tuning, ei tuohon oikein pysty vastaamaan. jokainen tekee omalle autolleen mitä haluaa ja mielipiteitä on monia. minulle käy kaikki noista. siis isompi kone, twincami, tuning ja turbotus.. orkkiskin on nätti, riippuen tietenkin muuten auton kunnosta.
Viimeksi muokannut RussianTUNER, 28.12.2005 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Vähän yleistä mielipidettä tiedustelen. Ladaillijat ei tunnu hyväksyvän fiatin twin cam mottia keulille, eikä senpuoleen fiatti porukatkaan. Toisille turbo tai tuning on jo kirosana ladalle. Mene ja tiedä, minä ainakin entraan ton oman kisakuntoon kevääks
Mitä sitä hyvää autoa muuttamaan. Jos ei Lada ole omasta mielestä hyvä, niin miksi on ostanut huonon.
Tämä on minun mielipiteen eikä ehdoton totuus, mutta kuitenkin aika lähellä sitä.
JTM kirjoitti:Mitä sitä hyvää autoa muuttamaan. Jos ei Lada ole omasta mielestä hyvä, niin miksi on ostanut huonon.
Tämä on minun mielipiteen eikä ehdoton totuus, mutta kuitenkin aika lähellä sitä.
niinpä. mutta jokainen tekee autostaan millaisen haluaa.
OT: jokos olis corsasta kuvia? Eikös sulla sellanen ollut.. *pihalla*
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
oma haaveeni on 1500 asex vai miten kirjotetaan saan yhelta "papalta" sitten kun ei mene ekalla katsastuksesta läpi täysin ruosteeton ja orkkis joka kesä öljytty.. se on namu..
Mun mielestä ladan pitää olla suurinpiirtein orggis kunnossa,ei mitää tuninkeja Näähän on tietysti mielipidekysymyksiä,joten jokainenhan voi tehdä omalle autolle sellaisia muutoksia kuin itse haluaa.
Itse olen aina enempi tai vähempi laitellut Ladoja, mitkä ovat itselläni olleet. Tuo nykyinen 110 tulee kokemaan vielä monenlaista mukavaa, kuten takalasien tummennus, isommat alut kesäksi (16"), helmalevikkeet, tuuliohjaimet, toisenlaiset peilit yms.
Mikäli olisi tarjolla sopiva tekniikka ja rahatilanne antaisi periksi, niin rakentaisin 3-ovisesta Samarasta 16V-version 110:n koneella. Tietysti tuningilla höystettynä tai miksei sleeperin...
Ford Mondeo 2.0 TDCi ECOnetic HB -10
Hypnotic Silver
Saahan noita uudempia ja yleisempiä malleja tuunailla kuten jokainen ite haluaa Nappikset ja muut vanhemmat harvimaisemmat mallit näkisin ite mielummin suht alkuperäisinä...