itselläni -86 1.5 lada jossa joss ahtimena garret 3/4 ar 48/60 ,avarrettu kansi vakio nokalla,volvo 2.5tdi cooler keulalla,dumppi,omavalmiste pakosarja,omavalmiste painekotelo bmw kaasuläpällä,turbo bensanpaineensäädin,turbo volvon bensa pumppu,modifoitu virranjakaja turbokäyttöön,megasquirt ohjaamassa bensa puolta,suuttimina 370cc nissan 200sx suuttimet.kytkin levy ja paineasetelma on sovitettu 2.0 fordista,taka akselina 2.0 mirafior racingin lukollinen akseli.
tällä hetkellä ahdot 1.0 bar ja sunnutai aamuna pääsis penkittään.
tulossa kesäksi suorakytkentä laatikko sekä mega ohjaamaan sytkää kunhan siitä on lastentaudit saatu pois.autossa turbo luvat ja ensi kesänä ajattelin tuossa lentokentällä käydä kadunmiehen kiihdytys kilpailuissa omaksi ilokseni..
viime kesänä oli vielä vakio kansi,ihi rhb5 ahdin ja kaasari niin 0.9 bar ahdoilla 185hv joka ihan hyvä aloitus sinänsä.ensi kesäksi pitäisi 300hv mennä rikki kunhan ehdin tehdä uuden alakerran koneeseen.nyt sunnuntaina pitäisi kyllä n.200hv.laitan penkitys lappuja ym. kuvia tänne jahka kerkiän.


