lada 1.5 turbo

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
uusi tuttavuus

lada 1.5 turbo

Viesti Kirjoittaja uusi tuttavuus »

minkälaisia tehoja olette kyseisestä moottorista ottaneet turbo käytössä??
itselläni -86 1.5 lada jossa joss ahtimena garret 3/4 ar 48/60 ,avarrettu kansi vakio nokalla,volvo 2.5tdi cooler keulalla,dumppi,omavalmiste pakosarja,omavalmiste painekotelo bmw kaasuläpällä,turbo bensanpaineensäädin,turbo volvon bensa pumppu,modifoitu virranjakaja turbokäyttöön,megasquirt ohjaamassa bensa puolta,suuttimina 370cc nissan 200sx suuttimet.kytkin levy ja paineasetelma on sovitettu 2.0 fordista,taka akselina 2.0 mirafior racingin lukollinen akseli.
tällä hetkellä ahdot 1.0 bar ja sunnutai aamuna pääsis penkittään.
tulossa kesäksi suorakytkentä laatikko sekä mega ohjaamaan sytkää kunhan siitä on lastentaudit saatu pois.autossa turbo luvat ja ensi kesänä ajattelin tuossa lentokentällä käydä kadunmiehen kiihdytys kilpailuissa omaksi ilokseni..
viime kesänä oli vielä vakio kansi,ihi rhb5 ahdin ja kaasari niin 0.9 bar ahdoilla 185hv joka ihan hyvä aloitus sinänsä.ensi kesäksi pitäisi 300hv mennä rikki kunhan ehdin tehdä uuden alakerran koneeseen.nyt sunnuntaina pitäisi kyllä n.200hv.laitan penkitys lappuja ym. kuvia tänne jahka kerkiän. :D :D :D
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Ei voi muuta sanoa kuin että huhhuh!! :D

Timmin pelin oot rakentanu.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

melko.... tehokas :D
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

:shock: Onko tuo ihan leimattu noilla vireillä? Vai ajeletko vaan radalla tjsp.?
uusi tuttavuus

Viesti Kirjoittaja uusi tuttavuus »

auto on leimattu kyseisillä vermeillä.rek. otteen mukaan 0.4 bar 65 kw...
:roll:
laada1600

Viesti Kirjoittaja laada1600 »

Minkälaiset männät tuossa koneessa on?
uusi tuttavuus

Viesti Kirjoittaja uusi tuttavuus »

männät ovat vielä vakiot.
ainakaan 1.0 bar ei vielä mitään ongelmia,ei se paine paikkoja särje
mutta jos kone nakuttaa niin saa aika äkkiä männän kuin männän hajoitettua. :!:
Avatar
liero
Viestit: 524
Liittynyt: 22.3.2004 10:26
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja liero »

elä ainakaan laita kuvia jossa näkyy kilpi kun kerran teho/ote ei ole sama ,on kaiken maailman rottia jotka kielii mielenkiintoisista biileistä AKE:N suuntaan voi tulla onkelmia....
mutta rojektisi kuulostaa hienolta ja tsemppiä siihen :D
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja micco »

liero kirjoitti:elä ainakaan laita kuvia jossa näkyy kilpi kun kerran teho/ote ei ole sama ,on kaiken maailman rottia jotka kielii mielenkiintoisista biileistä AKE:N suuntaan voi tulla onkelmia....
mutta rojektisi kuulostaa hienolta ja tsemppiä siihen :D
No mutta eihän kukaan yleisellä tiellä aja kovilla paineilla :wink:
Radalle mennessähän ne ahdot vasta ruuvataan tappiin :twisted:
Avatar
pressa
Viestit: 10517
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

uusi tuttavuus kirjoitti:auto on leimattu kyseisillä vermeillä.rek. otteen mukaan 0.4 bar 65 kw...
jos painetta muutetaan pitää auto mutoskatsastaa
ja ellei sitä tehdä on sama kuin ajaisi rekisteröimättömällä autolla
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

Viesti Kirjoittaja iigorr »

pressa kirjoitti:
uusi tuttavuus kirjoitti:auto on leimattu kyseisillä vermeillä.rek. otteen mukaan 0.4 bar 65 kw...
jos painetta muutetaan pitää auto mutoskatsastaa
ja ellei sitä tehdä on sama kuin ajaisi rekisteröimättömällä autolla
pitää tietenkin. meinaatko että tien päällä kytät alkaa tutkimaan paljonko ahtoja todellisuudessa on?
katastukseen tietenkin se 0.4..
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Ja eihän sitä tiellä ajeta yli 100 heppaisilla ladoilla, radallahan sitten rajana on vain koneen kesto. Eihän mun hiluxikaan oo tiellä ajellessa kun vajaa 80 heppanen vaikka radalla löytyykin tarvittaessa yli 200 (eihän se rata säädöissä täytä edes päästömääräyksiä).
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

KOVALUU 8) ois kiva nähä kone huoneest kuva :shock: 8)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
sunbeam

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Millä olet pudottanu puristukset , entäs sytytys tällähetkellä,eikö jollakulla ollut turbo audin männät ?
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

sunbeam kirjoitti:Millä olet pudottanu puristukset , entäs sytytys tällähetkellä,eikö jollakulla ollut turbo audin männät ?
Ei 1bar paineille vielä tartte puristuksia laskea. Turboic nimimerkillä oli audin männät, kyseinen moottori on nykyään Miccolla myynnissä.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Vastaa Viestiin