joskus itte, mutta lähes jokapäivä äitee.. Eli vastaisin äiti petaa.. Herään aamulla ennen koulua niin myöhään etten ehdi petaamaan vaan pitää lähteä menemään lähes heti.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
RussianTUNER kirjoitti:joskus itte, mutta lähes jokapäivä äitee.. Eli vastaisin äiti petaa.. Herään aamulla ennen koulua niin myöhään etten ehdi petaamaan vaan pitää lähteä menemään lähes heti.
Mutta mulla on puolustukseni: Lähtekääpäs joka aamu heti herättyänne (siis alle 5 min päästä sängystä noustuanne) koiran kanssa 2 km kävelylle. Satoi tai paistoi, Hellettä tai pakkasta, Ja kellonaika 5.30 (arkisin).
Pitäähän tuo petata. Vaikka sama tuo ois ainakin nyt työharjottelun aikana vaikkei petaiskaan. Kun töistä kotio tulee niin melkein saa suoraan nukkuun alkaa. Aina yli pitkiä päiviä.
en petaa, nimimerkki Lada110 kertoikin jo syyn. minä sanon samaa ilman hymiötä. basillit ja pakteerit ynnä muut pölypunkit oikein tykkää muhia pedatussa sängyssä.
Emäntä hoitaa tuollaiset petaamiset. Silloin kun minä lähden töihin niin se vaan röhnöttää sängyssä Mut ei se mittään. Mä en kestäis olla himassa kolmen riehuvan täystuhon kanssa