Mikä on biisin nimi?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
nivailija

Mikä on biisin nimi?

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Legendan mukaan intissä soitetaan ensimmäisenä aamuna jotain musiikkikappaletta herätykseksi.

En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta jos pitää, niin mikähän mahtaa olla biisin nimi?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Ei ekana, vaan viimeisenä :wink: Taitaa klamydian revitys olla soitetuimpia.

Jotain status quoa voisin kuvitella ensimmäiseksi aamuksi. Toisaalta eihän ekana aamuna saa antaa mitään sirkuksen ja hauskan kuvaa musiikin muodossa :lol:
Vauhdin tae - alamäki
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joo mulla kans ekana mielessä toi Status quo in the army now, mutta sitten tuli mieleen että ekana aamuna taidettiin herätä jonkin sotilasmarssimusiikin tahdissa, joku mikä lie, ei jääny mieleen, jotain näitä tunnetumpia kuitenkin. noi status quot ja klamydiat kuului sitten noihin vapaa-ajan irvailuihin edellisen saapumiserän toimesta. mut kyl niitäki sit mahto ahistaa ku joutuvat lähtee ja me mosat saatiin jäädä
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
nalleolut

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

voiko ihanammin aamun enään alkaa ! ainakin soi silloin ku itse 97 tammikuussa ekana aamuna! eli olisko jamppa tuomista?
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Lada-Jussi kirjoitti:joo mulla kans ekana mielessä toi Status quo in the army now, mutta sitten tuli mieleen että ekana aamuna taidettiin herätä jonkin sotilasmarssimusiikin tahdissa, joku mikä lie, ei jääny mieleen, jotain näitä tunnetumpia kuitenkin. noi status quot ja klamydiat kuului sitten noihin vapaa-ajan irvailuihin edellisen saapumiserän toimesta. mut kyl niitäki sit mahto ahistaa ku joutuvat lähtee ja me mosat saatiin jäädä
On muuten se Status Quo, mitä etsiskelin.. :D
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Johnny Liebkind julkaisi kyseisen biisin vuonna 1967.Sanoittajana Matti Siitonen alias "Fredi".Kyllä on pirulliset sanat kun kuuden aikaan huudetaan:"Komppaniassa herätys!!!".Kontrasti on hirmuinen! :lol: :lol:
erkkimalinen

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

nalleolut kirjoitti:voiko ihanammin aamun enään alkaa ! ainakin soi silloin ku itse 97 tammikuussa ekana aamuna! eli olisko jamppa tuomista?
Se oli Johnnyn biisi ja soi se joka aamulenkillä jo vuonna 1976, :lol: Joka biisi saa aivan uuden ulottuvuuden armeijassa, sanoista löytää jotain uutta..silloin joskus kesäksi reserviin siirtyvät kailotti kuorossa Katri-Helenan hittiä: Aaaa kesän lapsi mä oon, aaa villi luon... ja aamureiskoista se tuntuu pahalta :lol:
Kyllä lähtee..!
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Juice Leskisen "viidestoista yö" oli ainakin 70-luvun pitkätukille aika paha.
.....".nyt on viidestoita yö ja minusta näkee sen"....
-esimerkiksi lokakuun viidestoista päivä tuli uusi saapumiserä palvelukseen hiukset lyhyeksi leikattuna :lol: :lol:
Lada110
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lada110 »

nalleolut kirjoitti:voiko ihanammin aamun enään alkaa ! ainakin soi silloin ku itse 97 tammikuussa ekana aamuna! eli olisko jamppa tuomista?
Eli IHANA AAMU
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Maija Vilkkumaata: ...pahimpia on aamut, ja niiden päättymistä ei näy...
Vauhdin tae - alamäki
erkkimalinen

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Ihana aamu alkuperäiseltä nimeltään: Kicsit szomorkas/ käännös Matti Siitonen, sovitus Aarno Raninen. Levytys Johnny (Liebkind) 1970. Fazer-finnlevy 4509-99990-2. Itse kuullut kyseisen biisin useimmiten kylminä pimeinä talviaamuina ja satuin myös aina olleeni aamulenkillä.. :lol: :lol:
Kyllä lähtee..!
liero

Viesti Kirjoittaja liero »

kun astuin palvelukseen heinäk.97 komppanian joka ikkunasta raikasi sleepy sleepers :kesämopo
eka aamuna sitten tuo status quo
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
kapa

Viesti Kirjoittaja kapa »

Kyllähän noita kappaleita riittää jotka sinne sopii ja joita siellä soitetaan. Taitaa kyllä nykyään olla jo meininki sellainen ettei siellä mitään saa soittaa.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Meillä soi ainakin ihana aamu ja tais siellä kesämopokin soida. Vaikkakin oli talvi kun sinne menin. Mut kyllä siellä muitakin biisejä soi.

Niin ja tuo ihana aamuhan soi myös itä-autosafarilla sunnuntai aamuna kun autoja käynnisteltiin :D
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Vuonna 2/84 oli pelkkä KOMPPANIASSA HERÄTYS. Sittemmin kuultiin kesämoposta. Oli muuten hikinen kesä.
Lada rules
Vastaa Viestiin