Koulussa pari kertaa viikossa tulee liikuttua, muuten ei pahemmin ellen käy kävellen tossa mummulassa muutaman sadan metrin päässä. Eli periaatteessa vain koulussa.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
liikunta on ihmiskunnan vihollinen numero yksi, se voi pidentää ihmisten elinikää joka aiheuttaa suuren eläkepommin, toisaalta urheiluvammat aiheuttaa yhteiskunnalle suuret laskut.
itse olen sen verran urheillut viime päivinä, että tänään ja eilen tein lumitöitä, kyllä siinäkin tulee hiki ja hengästyy, kun oikein vauhdilla tekee. hyötyliikunta kunniaan, ei täs ole aikaa huvikseen lähteä tonne pihalle juoksentelemaan tai salille pusertamaan.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:liikunta on ihmiskunnan vihollinen numero yksi, se voi pidentää ihmisten elinikää joka aiheuttaa suuren eläkepommin, toisaalta urheiluvammat aiheuttaa yhteiskunnalle suuret laskut.
itse olen sen verran urheillut viime päivinä, että tänään ja eilen tein lumitöitä, kyllä siinäkin tulee hiki ja hengästyy, kun oikein vauhdilla tekee. hyötyliikunta kunniaan, ei täs ole aikaa huvikseen lähteä tonne pihalle juoksentelemaan tai salille pusertamaan.
Yhdyn täysin edelliseen puhujaan (Vain kuvainnollisesti)
Joka arki aamu klo 5,30 ulos 2 km lenkille. Satoi tai paistoi, oli talvi tai kesä, kevät tai syksy. Osku ladaosien vahti huolehtii suunnasta ja joskus myös vauhdista.
Muuten on ollut aika saamatonta... Ladamasterin kera carting ajoissa on tullut ihan hiki .