Olen koneen joskus ostanut uutena. Maksoi silloin varsin paljon.
Nykyään tällaiselle koneelle vain nauretaan, mutta aika hauskaa oli kokeilla sitä pitkästä aikaa. Toimii vanhat hyvät pelit sillä paremmin kuin tällä uudella häkkyrällä.

Mulla oli eiliseen asti yöpöytänä p3/500 kone. Ihan toimiva vielä. Siinä se oli yöpöytänä sängyn vieressä ollut varmaan yli vuoden jo. Ja oli muuten hyvä pöytä. Kesti pikkusällien kaikki päällä hypyt sun muut. Kaveri kun välttämättä halusi mun yöpöytäni niin piti se sille antaa. Tänään asemoin siihen tilalle p3/800 koneen tilalle. Tosin tuo koppa on kyllä vähän heikomman näköinen. En tiedä kestääkö se sällien käsittelyä..AI kirjoitti:Ei tämäkään mikään uusi ole, P3 1 GHz mutta riittää ihan hyvin, videoiden pakkaus vaan on hidasta mutta vähemmän niitä tulee pakkailtua.
Juurikin tuommonen mikromikko oli minun ensimmäinen kone, levytilaa oli 1,6Gt. Ostettu jouluna -96. Ja hyvin toimii vieläkin, äiti makselee sillä laskuja.nivailija kirjoitti:Löysinpä tässä hienon tietokoneen kotoa. Aito MikroMikko Indiana! Tehoa huimat 133 mHz, muistia 16 MB, äänikorttina Sound Blasteri 16 ja kovon tilaa muistaakseni jotain 2 gigaa. Nykyisin muistia on kyllä laajennettu, ja on yli 81 000 MB.
Kyllä Agfa Snapscan 1200P ja 1212P skannerit saa pelaamaan XP:ssä, vaati pari tuntia tukan repimistä ja uudelleen käynnistelyä mutta alkoi se pelaamaan. Tuolta löytyy ohjeita:AI kirjoitti:Minullakin on vuonna 1997 ostettu 166 MHz kone edelleen käytössä kakkoskoneena kun tuo Agfan skanneri ei tässä uudemmassa XP-koneessa toimi. Ei tämäkään mikään uusi ole, P3 1 GHz mutta riittää ihan hyvin, videoiden pakkaus vaan on hidasta mutta vähemmän niitä tulee pakkailtua.