Asuntosi ikä?
- Lada Scandinavia
Asuntosi ikä?
Kysytään tuollaistakin ja sopii kaikille. Milloin talosi tai kiinteistö on rakennettu?
Minä asun noin 1888 rakennetussa hirsitorpassa ja talo on kallion päälle perustettu.
Minä asun noin 1888 rakennetussa hirsitorpassa ja talo on kallion päälle perustettu.
-
- Viesti:
asunnon ikä
Nykyinen pienehkö omakotitalo rakennettu 1973.
Edellinen asuinpaikka, hieman pienempi 200m2 (lämmintä 150m2) rakennettu joskus vuosisadan vaihteessa.
Edellisessä asuimme neljän aikuisen ja kolmen kissan kanssa. Nykyisessä vaimon kanssa kaksin kahden kissan kera. Vieressä taloa vanhempi 650 sian sikala.
Edellinen asuinpaikka, hieman pienempi 200m2 (lämmintä 150m2) rakennettu joskus vuosisadan vaihteessa.
Edellisessä asuimme neljän aikuisen ja kolmen kissan kanssa. Nykyisessä vaimon kanssa kaksin kahden kissan kera. Vieressä taloa vanhempi 650 sian sikala.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- Lada-Jussi
Sen verran olen saanut selville, että kiinteistö on lohkaistu Karjalasta tulleille sotien jälkeen. Papereissa rakennus vuodeksi veikkaillaan kuitenkin jotain 50-luvun alkua. Toisaalta nykyinen asuin rakennus onkin entinen lato joka on muutettu 70-luvun alussa asuintaloksi. Alkuperäinen mökki on asuinkelvottomana purettu tontilta joskus tuolloin.

-
aika sama kuin LS:lläkin - eli hirsirakennus vuodelta 1890. Eli Suomen suurruhtinaskunnan aikana rakennettu, savimaalla kivisokkelin päällä. Saneerattu kyllä sisältä ja ulkopuolella ei enää saakaan tehdä muutoksia kun tuli päätös kaupungilta, että kuuluu suojeltujen rakennusten joukkoon. Tontti lohkottu 1907 torpparilain perusteella tosta Keravan Vankilasta (silloinen Koivulan kartano/poikakoti)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»