1700i kansi

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
kissimissi

1700i kansi

Viesti Kirjoittaja kissimissi »

nyt on 1700i kansi irti. mitä voin tehdä tehonlisäämiseksi nokkaa vaihtamatta ruiskuun koskematta ja pakosarjaa vaihtamatta? paljonko voi plaanata pois venojen osumatta mäntiin? mitä tehdä kanaville? vaikuttaako kannen laskeminen pelkästään mitään ja sekoaako ruiskun toiminta jostakin toimenpiteestä? esim. jos kuitenkin saan jyrkemmän nokan halvalla jostain niin käykö enää tyhjäkäyntiä/meneekö päästöistä läpi?
vazili 2107
Viestit: 150
Liittynyt: 3.10.2003 23:31
Paikkakunta: tampere

1700i wiri.

Viesti Kirjoittaja vazili 2107 »

Tjooh, haullahan noita kysymiäsi yksityiskohtia löytyy :) Sen verran voin
omasta puolestani todeta, että näissä vähäpäästöisissä on aika tuskaa
kikkailla tuon nokkakepin kanssa jos meinaa vielä leimata :? Ehkä tuo
kanavien porttaaminen ja peltipakari ja hengittävämpi putkisto toisivat
pienen teholisän, mutta itse ainakin olen havainnut, että tuon 1,7:n normi
ruiskulla soppa tuntuu loppuvan kesken isommilla kierroksilla, varmaan-
kin syynä juuri se ,että järjestelmä on suunniteltu pysymään oikeissa
päästöarvoissa...
Avatar
kapa
Viestit: 1206
Liittynyt: 26.9.2003 21:29
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja kapa »

Kyllä se kanavien siistiminen/pieni muokkaus kannattaa, myös kanavien ja imu/pakosarjojen kohdistus kannattaa tehdä. Ja tietty nuo kansihommat kannattaa antaa ammattilaisen tehdä, niin on varmasti positiivisia vaikutuksia tehoon ja kulutukseen :wink:
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Minulla on 2kpl 1700i ladaa ja molemmissa on imusarja HYVIN kohdistettu. Ei taida siis ruiskussa auttaa tuo kohdistus..
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Avatar
kapa
Viestit: 1206
Liittynyt: 26.9.2003 21:29
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja kapa »

larssi21074 kirjoitti:Minulla on 2kpl 1700i ladaa ja molemmissa on imusarja HYVIN kohdistettu. Ei taida siis ruiskussa auttaa tuo kohdistus..
No jos se imusarja on tehtaalla jo laitettu kohdilleen niin silloinhan sitä ei tarvitse enää itse tehdä. Mutta kannattaa se tarkistaa onko kohdallaan.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Jyrki-boy
Viestit: 308
Liittynyt: 7.10.2005 15:13
Paikkakunta: Hamina

Ei lisää päästöjä

Viesti Kirjoittaja Jyrki-boy »

En ole vielä ladaa nikkaroinut, mutta kannattaa kiinnittää huomiota kierrosherkkyyden lisäämiseen, jolloin päästöt eivät lisäänny. Autossa on paljon osia, jotka muuttavat 180 astetta suuntaa. Niitä pystyy keventämään. Venttiilit ja niiden käyttörustinki, kiertokanget, männät, tapit . . . Myös vauhtipyörän keventäminen on mahdollista, mutta se saattaa vaikuttaa vääntömomenttiin ja käynnin tasaisuuteen. Tältä pohjalta löytyykin tekemistä pitkäksi aikaa, kun vielä kiillotat osat halkeamisen estämiseksi. Toisaalta eipä mene rahaa manikyristiin, vaan täyteen asiaan: Lauri Kaenahon hoitamiseen. Vielä erityisesti, kun kyseessä on isolohko magnum.

Jyrki-boy
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

eikait tota 1700itä tartte viritellä kauheesti on jo tehtaalta tykki !! 8)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
Mage
Viestit: 179
Liittynyt: 27.6.2005 13:42
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Mage »

'aatee' kirjoitti:eikait tota 1700itä tartte viritellä kauheesti on jo tehtaalta tykki !! 8)
'
ei nyt mikää tehon lisä pahitteeks oo millekkää autolle :wink:
Avatar
cassu
Viestit: 488
Liittynyt: 5.8.2004 1:54

Viesti Kirjoittaja cassu »

'aatee' kirjoitti:eikait tota 1700itä tartte viritellä kauheesti on jo tehtaalta tykki !! 8)
Kyllä tarttee ;)
Vastaa Viestiin