Sivu 1/1

1700i kansi

Lähetetty: 20.2.2006 19:33
Kirjoittaja kissimissi
nyt on 1700i kansi irti. mitä voin tehdä tehonlisäämiseksi nokkaa vaihtamatta ruiskuun koskematta ja pakosarjaa vaihtamatta? paljonko voi plaanata pois venojen osumatta mäntiin? mitä tehdä kanaville? vaikuttaako kannen laskeminen pelkästään mitään ja sekoaako ruiskun toiminta jostakin toimenpiteestä? esim. jos kuitenkin saan jyrkemmän nokan halvalla jostain niin käykö enää tyhjäkäyntiä/meneekö päästöistä läpi?

1700i wiri.

Lähetetty: 20.2.2006 20:09
Kirjoittaja vazili 2107
Tjooh, haullahan noita kysymiäsi yksityiskohtia löytyy :) Sen verran voin
omasta puolestani todeta, että näissä vähäpäästöisissä on aika tuskaa
kikkailla tuon nokkakepin kanssa jos meinaa vielä leimata :? Ehkä tuo
kanavien porttaaminen ja peltipakari ja hengittävämpi putkisto toisivat
pienen teholisän, mutta itse ainakin olen havainnut, että tuon 1,7:n normi
ruiskulla soppa tuntuu loppuvan kesken isommilla kierroksilla, varmaan-
kin syynä juuri se ,että järjestelmä on suunniteltu pysymään oikeissa
päästöarvoissa...

Lähetetty: 20.2.2006 20:54
Kirjoittaja kapa
Kyllä se kanavien siistiminen/pieni muokkaus kannattaa, myös kanavien ja imu/pakosarjojen kohdistus kannattaa tehdä. Ja tietty nuo kansihommat kannattaa antaa ammattilaisen tehdä, niin on varmasti positiivisia vaikutuksia tehoon ja kulutukseen :wink:

Lähetetty: 21.2.2006 16:19
Kirjoittaja larssi21074
Minulla on 2kpl 1700i ladaa ja molemmissa on imusarja HYVIN kohdistettu. Ei taida siis ruiskussa auttaa tuo kohdistus..

Lähetetty: 21.2.2006 16:23
Kirjoittaja kapa
larssi21074 kirjoitti:Minulla on 2kpl 1700i ladaa ja molemmissa on imusarja HYVIN kohdistettu. Ei taida siis ruiskussa auttaa tuo kohdistus..
No jos se imusarja on tehtaalla jo laitettu kohdilleen niin silloinhan sitä ei tarvitse enää itse tehdä. Mutta kannattaa se tarkistaa onko kohdallaan.

Ei lisää päästöjä

Lähetetty: 23.2.2006 17:06
Kirjoittaja Jyrki-boy
En ole vielä ladaa nikkaroinut, mutta kannattaa kiinnittää huomiota kierrosherkkyyden lisäämiseen, jolloin päästöt eivät lisäänny. Autossa on paljon osia, jotka muuttavat 180 astetta suuntaa. Niitä pystyy keventämään. Venttiilit ja niiden käyttörustinki, kiertokanget, männät, tapit . . . Myös vauhtipyörän keventäminen on mahdollista, mutta se saattaa vaikuttaa vääntömomenttiin ja käynnin tasaisuuteen. Tältä pohjalta löytyykin tekemistä pitkäksi aikaa, kun vielä kiillotat osat halkeamisen estämiseksi. Toisaalta eipä mene rahaa manikyristiin, vaan täyteen asiaan: Lauri Kaenahon hoitamiseen. Vielä erityisesti, kun kyseessä on isolohko magnum.

Jyrki-boy

Lähetetty: 23.2.2006 17:18
Kirjoittaja 'aatee'
eikait tota 1700itä tartte viritellä kauheesti on jo tehtaalta tykki !! 8)

Lähetetty: 23.2.2006 20:58
Kirjoittaja Mage
'aatee' kirjoitti:eikait tota 1700itä tartte viritellä kauheesti on jo tehtaalta tykki !! 8)
'
ei nyt mikää tehon lisä pahitteeks oo millekkää autolle :wink:

Lähetetty: 27.2.2006 4:38
Kirjoittaja cassu
'aatee' kirjoitti:eikait tota 1700itä tartte viritellä kauheesti on jo tehtaalta tykki !! 8)
Kyllä tarttee ;)