1700i -96 check enginevalo
-
kissimissi
1700i -96 check enginevalo
syttyy tyhjäkäynnillä. käy n. 700rpm. johtuuko siitä?valo sammuu kun ajaa jonkunmatkaa. oli juuri kansirempassa. mutta teki samaa jo ennen sitä. tyhjäkäynti nousee siinä yhteydessä kun valo syttyy....??? 
Eka kerta että kuulen CE-valon syttyvän 1700 iivari-koneessa. Tuo 700rpm on kyllä melko vähän - vaikkei omakaan 1700i-kombi lämpimänä paljon sen enempiä tyhjäkäynnillä hyrrää.
Senhän saa itse kertomaan mikä mättää, onhan siinä se hieno vikakoodijärjestelmä. RJTN on tuon lukuproseduurin selittänyt - mutta kun vaan sen nyt tähän hätään tarkoin muistaisi...
Senhän saa itse kertomaan mikä mättää, onhan siinä se hieno vikakoodijärjestelmä. RJTN on tuon lukuproseduurin selittänyt - mutta kun vaan sen nyt tähän hätään tarkoin muistaisi...
- Lada-Jussi
- Lada-Jussi
Nuista mun lähettämistä ohjeista taitaa olla apua porukalle.... Hienoa!Lada-Jussi kirjoitti:Lada Infossa on vikakoodien lukuohjeet
http://www.ladakerho.fi/info/muut/moottorit.htm#004
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
-
katastrofv
Muistaakseni olivat kumpikin valkoisia. En muista tuliko toiseen liittimeen kaksi johtoa tai oliko toisessa musta raita. Mut ei siellä mun mielestä ole muita valkoisia piuhoja kun juurikin noi kaksi.katastrofv kirjoitti:Ratsastelen topicilla; minkäsväriset piuhat tuohon check engine-valolle tulee, omasta oli joku irroitellut kaikki piuhat keskikonsolista...?
Jos on epävarmaa niin ota yleismittari/virtakynä ja tökkää kiinni kyseisten johtojen liittimiin. Jos näyttää virrat päällä 11-13 V tai lamppu syttyy, niin olet löytänyt oikeat johdot.
Kyllä, oli minunkin ruiskussa peitelty rikkinäistä imuilman lämpötilatunnistinta juuri noin...kätevääIdän Ihme kirjoitti:Check Engine valo ei pala kun siihen ei ole johtojakaan.. kätevä koti/myynti korjaus..![]()
Viimeksi muokannut Jokari, 25.12.2006 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Piru kun ei ole ruiskua ihan lähimailla, niin ei voi tarkistaa
Mut kellolle tulee muistaakseni myös yksi liitin, joissa on 2 valkoista johtoa. Eli siellä on siis lisää niitä valkoisia...
Mut kellolle tulee muistaakseni myös yksi liitin, joissa on 2 valkoista johtoa. Eli siellä on siis lisää niitä valkoisia...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
-
katastrofv
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)