Apua**FiatRegata100sMoottori1200Ladaan
Apua**FiatRegata100sMoottori1200Ladaan
Elikkäs ideana on vaihtaa FiatRegata100Super ie. moottori (1.6litranen, 100heppanen 16venttiilinen twincam) vuoden -87 1200L Ladaan.
korviini on kantautunut kaikenlaisia huhuja että moottori kävisi heittämällä kiinni, mutta itselläni ei ole moottorin vaihdoista paljoa kokemusta.
Jos joku olisi kiinnostunut auttamaan minua tämän projektin tiimoilta. tarvitsen siis tietoa ja kertomuksia moottorinvaihtoon liittyvistä kokemuksista.
Laittakaa kommentteja niin saadaan projekti käyntiin
korviini on kantautunut kaikenlaisia huhuja että moottori kävisi heittämällä kiinni, mutta itselläni ei ole moottorin vaihdoista paljoa kokemusta.
Jos joku olisi kiinnostunut auttamaan minua tämän projektin tiimoilta. tarvitsen siis tietoa ja kertomuksia moottorinvaihtoon liittyvistä kokemuksista.
Laittakaa kommentteja niin saadaan projekti käyntiin
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Ööh aika turha lausunto sulta sillä hakua käytettyäni en löytänyt yhtään topicia joka suoraa koskee kyseistä aihetta tai että jokin topicci sivuais näiden kahden auton tekniikan vaihtoa. Paste ihmeessä sellainen topic missä kyseistä aihetta käsitellään. Ja juuri näiden kahden auton kesken.RussianTUNER kirjoitti:Haku.
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Yleisesti tätä twincam-juttua on ollut paljon.vmp kirjoitti:Ööh aika turha lausunto sulta sillä hakua käytettyäni en löytänyt yhtään topicia joka suoraa koskee kyseistä aihetta tai että jokin topicci sivuais näiden kahden auton tekniikan vaihtoa. Paste ihmeessä sellainen topic missä kyseistä aihetta käsitellään. Ja juuri näiden kahden auton kesken.RussianTUNER kirjoitti:Haku.
E. Ja eipä tarvii mitään puoliherneitä vetää heti.
Mutta ei enempää. Asiasta tietävät voivat alkaa siitä nyt keskustelemaan.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Jälleen kerran
Ensinnäkään tuo ei ole 16V, vaan ihan tavan tuplanokkainen 8V.
Onkos tuo regatan kone vino- vai pystyasenteinen? Eli ennen vai jälkeen -87? Noita vanhoja ei tainnut kyllä olla ruiskulla.
Hakusanoja: tc, fiat, ladaan, mirafiori, croma, regata, jne jne. Tuohon siis pätee kaikki nuo tc:stä kirjoitetut jutut, ihan sama mikä auto on luovuttajana.
Tiivistettynä: jos kyseessä pystykone niin homma on helppo, jos vinokone niin hommaa on enempi.
Periaatteessa laatikkoon tuo käy. Lueskele tosiaan nuo mun sivut läpi, kokeile noilla hakusanoilla, ja kurkista vaikka fiat foruminkin puolelta tekniikan faq vinokoneen kääntämisestä pystyyn. Öljynkierrot, kytkinakseli, jakaja, vauhtis...
Jos jää vielä epäselvää niin turistaan sitten lisää.

Ensinnäkään tuo ei ole 16V, vaan ihan tavan tuplanokkainen 8V.
Onkos tuo regatan kone vino- vai pystyasenteinen? Eli ennen vai jälkeen -87? Noita vanhoja ei tainnut kyllä olla ruiskulla.
Hakusanoja: tc, fiat, ladaan, mirafiori, croma, regata, jne jne. Tuohon siis pätee kaikki nuo tc:stä kirjoitetut jutut, ihan sama mikä auto on luovuttajana.
Tiivistettynä: jos kyseessä pystykone niin homma on helppo, jos vinokone niin hommaa on enempi.
Periaatteessa laatikkoon tuo käy. Lueskele tosiaan nuo mun sivut läpi, kokeile noilla hakusanoilla, ja kurkista vaikka fiat foruminkin puolelta tekniikan faq vinokoneen kääntämisestä pystyyn. Öljynkierrot, kytkinakseli, jakaja, vauhtis...
Jos jää vielä epäselvää niin turistaan sitten lisää.
Vauhdin tae - alamäki
1-piste delcoja, multa löytyisi täydellinen setti hyllystä jos jotain kiinnostaa. 4-piste ruiskuahan tuohon löytyisi prismasta.hougan kirjoitti:eikäs regatan ruiskut ollu yxpistekökköjä?
uikku:
Tietysti jos vielä kertoilet tarkemmin mikä kone on kyseessä niin voisin kertoilla mitä pitää ottaa huomioon, niin ei tule turhia mokia sitten.
Vauhdin tae - alamäki