onko kukaan?
- pappa- igor
onko kukaan?
onko kukaan laittanut miravaurion taka aksilaa ladaan? onko mitenkään mahdollinen homma jos tekee akseliin iskarin korvat ja jousen paikat? kannattaako hommaan ryhtyä vai pistää ladan akseliin miran sisäkalut?
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
-
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... kka+ladaan
Tuolla oli joku kertonut mitä muutoksia pitää tehdä, eli oma hommansa hyötyyn nähden.
Tuolla oli joku kertonut mitä muutoksia pitää tehdä, eli oma hommansa hyötyyn nähden.
- pappa- igor
Mulla onkin 132 specialin lukolliset sisukset, olisin kyllä koko akselin vaihtanu mutta kun ei koko akselia sattunu siihen hätään olemaan saatavilla. Ladan vetarit kestää kyllä ja itse peräkin mutta tasauspyörästö tahtoo hajoilla. Jos ei fiiatinkaan perä kestä niin sitten pistetään hiluxin taka-akseli.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- pappa- igor
saako viatin aksilaan halvemmalla kestävämmän lukon... jaap.. no en kai ma sit ala sitä tekeen..Turbiini kirjoitti:Mulla onkin 132 specialin lukolliset sisukset, olisin kyllä koko akselin vaihtanu mutta kun ei koko akselia sattunu siihen hätään olemaan saatavilla. Ladan vetarit kestää kyllä ja itse peräkin mutta tasauspyörästö tahtoo hajoilla. Jos ei fiiatinkaan perä kestä niin sitten pistetään hiluxin taka-akseli.

Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Siis tuo fiiun perä on alunperin lukolla ja PALJON tukevempaa tekoa ku ladan orkkis perä. tasauspyörästössä 4 pikkuratasta ja joka suuntaan suurempi kokoinen, eli joutui melko paljon muokkaamaan akseli putkea että sai sopimaan. Paljon helpommalla olis hitsannu ladan linnkien korvat fiiun akselistoon.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- Lada-Jussi
mut pitää huomioida turbiinin käyttämät tehot, niitä ei taida pitkään kestää fiatin sisäkalutkaanpappa- igor kirjoitti:turbiinikin laitto ladan perään viatin sisäkalutkun ladan perä ei kestänyt