Tunetusta opel-forumilla

Hauskoja kaskuja, anekdootteja ja Lada-vitsejä yms.
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Tunetusta opel-forumilla

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=97278

En pysty kommentoimaan millään tavoin. Kuullostaa kyllä tutulta.
Avatar
Osmis
Viestit: 146
Liittynyt: 14.9.2005 15:34
Paikkakunta: Pohjois- Karjala Lieksa

Viesti Kirjoittaja Osmis »

hahah. ostappa sitte ooppeli. hyvin on rahaa varannu tohon auton laittoon. :lol:
Ei tarvitse olla kommunisti ajellakseen ladalla!

http://www.minunauto.com/?1320

http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... _id=707998

Lada 2104 -90
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

ei juma :lol: Muutaman ekan sivun ja viimeisen kun luin niin sai jo hyvät naurut :D
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
ladaracing pori
Viestit: 672
Liittynyt: 17.2.2005 8:01
Paikkakunta: Dresden,Saksa

Viesti Kirjoittaja ladaracing pori »

Voi perse mikä kaveri!!!!!!!
Luin koko topic:in ja kuset meinas tulla housuun.

Pakko oli pistää linkki tuonne ralli.net:iin,siellä kun on tuota asiantuntemusta noista koneen virittämisestä jos vaikka pojat oppisivat jotain uutta.

T. Pomppiva kampiakseli
Avatar
ladoilla radalle
Viestit: 883
Liittynyt: 12.8.2005 20:20
Paikkakunta: Joutsa/Heinola

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

voi elämä... :lol: :lol: vedet silmis saa nauraa... :lol: :lol:
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Siis jos mä nyt yritän selventää tota tällä:

Jos sulla on vaikka männänrenkaat poistettu, niin tällöin sun männän paino laskee. Ja kun ne on tehtaalla laskeneet että minkä lujuset ja "kokoset" kampiakselin tiivisteet pitää laittaa että se kampiakseli pyörii halutulla tavalla. Sitten jos niitten kampiakselissa olevien mäntien paino laskee, saa tällöin koko systeemi (kampiakseli+männät+kiertokanget) vähemmän painoa ja pystyy helpommin liikkumaan ei-halutulla tavalla myös ylös-alas suunnassa, koska tällöin stefa ja sunmuut tiivisteet saavat aivan eri painoisen rasituksen. Ja nyt mitä vielä voisin sanoo on se että, Ne tiivisteet kun eivät muotoudu ihan heti sen uuden liikkeen mukaan mitä kampiakseli tekee. Tällöin syntyy välyksiä ja Välykset antavat kampiakselille lisää tilaa "heilua" epäluonnollisesti. Vaikka tietty kampiakseli on myös joistain kohti "kiinni" metallissa ja metalli ei anna periksi helposti.
Varokaa kun kevennätte liikkuvia osia ettei ota männät kattoon kiinni kun stefat antavat periksi. :roll:
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10252
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

aika hyvää juttua, jos noi kaverin taustat pitää paikkaansa niin todistaa etttei koulutuksella ole paljoo merkitystä. itekin olen paremmin asiosta perillä ihan merkonomi pohjalta. tietysti tossa iässä en tiennyt niin paljoa kun mitä on ajan myötä oppinut, mutta toisaalta en olis lähtenyt mitään mutu teorioita nettiin selittämään.

pahin ongelma lienee kuitenkin että kaveri on hankkimassa A-vectraa :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Kerran parikymmentä vuotta sitten kehuin eräälle kaverille Wartburgin luotettavuutta kun se on 2-tahtinen.Siihen kaveri vastasi:"niin varmaan,mutta mikä sen männän taas nostaa ylös alkuasentoonsa???".No oli siinä vaikea pitää pokkaa :roll: :roll:
Mikko K

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Tämähän on joka foorumilla jo, luettu muuten aika useaan kertaan jo, 67620. :lol:
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

hahha
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
Lara-Mies
Viestit: 243
Liittynyt: 9.10.2003 19:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lara-Mies »

Mä jos joskus ostan opelin (TUSKIN) niin tuoltahan saa todella hyviä neuvoa :roll: :roll:
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys..
hougan

Viesti Kirjoittaja hougan »

EIH!! :shock: :D :shock: :D :D :D
Avatar
Toveri
Viestit: 249
Liittynyt: 12.10.2003 22:44
Paikkakunta: Oravikoski

Viesti Kirjoittaja Toveri »

Lada-Jussi kirjoitti:
pahin ongelma lienee kuitenkin että kaveri on hankkimassa A-vectraa :lol:
Toisaalta parempi näin, säästyy ainakin Ladat eikä oooppeleilla niin väliä...
ABC -Absolutely Boring Compromise
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

tekisköhän tuo jannu mulle konerempan.... tuo määnrenkaiden väärinpäin asentelu oli kyllä huippu. täytyykin ruveta laittelemaan väärin päin niin saa iskunpituutta lisää
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
pressa
Viestit: 10546
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

kuinkas käy jos vain toisen renkaan laittaa väärinpäin??
piteneekö isku molempiin suuntiin ja rikkoo öljypohjan?
Vastaa Viestiin