Tunetusta opel-forumilla
-
Pöhö-Andrei
- Viestit: 533
- Liittynyt: 16.2.2004 9:55
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Tunetusta opel-forumilla
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=97278
En pysty kommentoimaan millään tavoin. Kuullostaa kyllä tutulta.
En pysty kommentoimaan millään tavoin. Kuullostaa kyllä tutulta.
hahah. ostappa sitte ooppeli. hyvin on rahaa varannu tohon auton laittoon. 
Ei tarvitse olla kommunisti ajellakseen ladalla!
http://www.minunauto.com/?1320
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... _id=707998
Lada 2104 -90
http://www.minunauto.com/?1320
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... _id=707998
Lada 2104 -90
-
RussianTUNER
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
-
ladaracing pori
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Voi perse mikä kaveri!!!!!!!
Luin koko topic:in ja kuset meinas tulla housuun.
Pakko oli pistää linkki tuonne ralli.net:iin,siellä kun on tuota asiantuntemusta noista koneen virittämisestä jos vaikka pojat oppisivat jotain uutta.
T. Pomppiva kampiakseli
Luin koko topic:in ja kuset meinas tulla housuun.
Pakko oli pistää linkki tuonne ralli.net:iin,siellä kun on tuota asiantuntemusta noista koneen virittämisestä jos vaikka pojat oppisivat jotain uutta.
T. Pomppiva kampiakseli
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
Varokaa kun kevennätte liikkuvia osia ettei ota männät kattoon kiinni kun stefat antavat periksi.Siis jos mä nyt yritän selventää tota tällä:
Jos sulla on vaikka männänrenkaat poistettu, niin tällöin sun männän paino laskee. Ja kun ne on tehtaalla laskeneet että minkä lujuset ja "kokoset" kampiakselin tiivisteet pitää laittaa että se kampiakseli pyörii halutulla tavalla. Sitten jos niitten kampiakselissa olevien mäntien paino laskee, saa tällöin koko systeemi (kampiakseli+männät+kiertokanget) vähemmän painoa ja pystyy helpommin liikkumaan ei-halutulla tavalla myös ylös-alas suunnassa, koska tällöin stefa ja sunmuut tiivisteet saavat aivan eri painoisen rasituksen. Ja nyt mitä vielä voisin sanoo on se että, Ne tiivisteet kun eivät muotoudu ihan heti sen uuden liikkeen mukaan mitä kampiakseli tekee. Tällöin syntyy välyksiä ja Välykset antavat kampiakselille lisää tilaa "heilua" epäluonnollisesti. Vaikka tietty kampiakseli on myös joistain kohti "kiinni" metallissa ja metalli ei anna periksi helposti.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
aika hyvää juttua, jos noi kaverin taustat pitää paikkaansa niin todistaa etttei koulutuksella ole paljoo merkitystä. itekin olen paremmin asiosta perillä ihan merkonomi pohjalta. tietysti tossa iässä en tiennyt niin paljoa kun mitä on ajan myötä oppinut, mutta toisaalta en olis lähtenyt mitään mutu teorioita nettiin selittämään.
pahin ongelma lienee kuitenkin että kaveri on hankkimassa A-vectraa
pahin ongelma lienee kuitenkin että kaveri on hankkimassa A-vectraa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä