Lada HCPU projekti

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Lada HCPU projekti

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Modifioin HCPU:n lehtien kuljetusta varten, kulki kätevästi noin 10 kottikärryllistä yhdellä ajolla. :lol:

http://personal.inet.fi/koti/lada-farmi ... 074_02.htm


Lähti muuten hienosti suoraa ku sai akkuun virtaa, painoa piti lisätä kun muuten sutii koko ajan kun ei pito riitä. UAZilla piti hinata alkuun kun oli talven aikana vähän vajonnut maahan.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
pressa
Viestit: 10418
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

kannattaisi melkein tehdä jostain tynnyrin puolikkaasta tai vanhasta takaluukusta kiinteä seinä tuohon lavan eteen
ei tarvitsisi aina viritellä jotain ja pysyisi hyttikin kuivempana
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Millin peltikin maksaa 20€ arkki eli kaksi neliötä, mutta jos se tuntuu kalliilta voi ehkä kysellä purkutyömailta kattopeltiä. Sitä saattaa saada poisvienti hintaan.
Avatar
pressa
Viestit: 10418
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

näissähän on taas se hakemisen vaiva
käsittääkseni farmilla toimitaan pitkälti sen varassa mitä sattuu olemaan
hintahan ei ole ratkaiseva vaan periaate
miksi ostaa jos itseltä löytyy jotain mistä voi soveltaa
(itse toimin paljolti samoin tosin rata ladaan mennyt jo 17senttiä )
Viimeksi muokannut pressa, 30.4.2006 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Noh eipä mene kabiinissa ainakaan lasit huuruun 8)
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

HCPU:ssa on tyyliä ja woimaa :D Jussihan vois koittaa viedä tuon leimalle... :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joo tota tehdään aika pitkälti nollabudjetilla. sain tossa kaikkia kaatopaikalle meneviä ladan osia ja sain niistä ilmeisesti tuunattua yhden ehjän laturin, ainakin akku piti varauksensa.

jos joku tietää paikan lähistöltä mistä saisi purettua kattopeltiä edullisesti, niin hihkaiskoon mulle, sille olisi käyttöä ihan muutenkin!
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Eikös jostakin varaosa samarasta joutas kattopelti parempaan käyttöön?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Oivoi ku on orkkis 1600sl suomituning raiskattu.. No ei vaineskaan, kiva nähdä että tuokin rojekti on vielä hengissä.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
ilkkahy

Viesti Kirjoittaja ilkkahy »

Ei millään pahalla, mutta tuossa on kyllä semmoista neekerimeininkiä jota henk kohtaisesti en pahemmin arvosta..
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

ilkkahy kirjoitti:Ei millään pahala, mutta tuossa on kyllä semmoista neekerimeininkiä jota henk kohtaisesti en pahemmin arvosta..
joo eihän toi ollu pahalla ollenkaa, neekerimeininki kuulostaa kivalta :D
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

tänään tuunasin taakse kunnon pyörät, josko pito vähän paranee ja kyl tollaset leveet kumit kuuluu tuning autoon. eli pistin vanhat rallipyörät 185/70VR13.

Kuva
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Tatu Waloranta
Lada kerhon jäsen
Viestit: 391
Liittynyt: 25.4.2006 13:34
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Tatu Waloranta »

Toihan on melkeen kun fso polle pick-up :wink:
UAZ 31512 4x4 Cabriolet vm. 1988 Off-Road
Volvo 940 STW 2.3T vm. 1998
Ford F100 Stepside 292 Y-Block V8 vm.1956
Harley-Davidson Sportster 883R
Avatar
J-Tech
Viestit: 100
Liittynyt: 18.5.2006 16:55
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja J-Tech »

Mä oon perhana ajanu joskus nuorissa rallisprinttiä samanlaisila colwaylla kun tossa avolava rakennelmassa on alla.
Loud&Fast
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

projekti jopa eteni tänään hieman, sain tuunattua autoon myöskin etupuskurin mallia 2105, ennestään ei mitään puskuria ollutkaan, kun se oli jo tuunattu pois. sopivia kiinnitys pultteja ei tahtonut löytyä, yllätyksekseni kiinitysraudoissa ei ollutkaan kierrettä vaan piti vielä löytää mutteritkin. Nyt HCPU:sta tuli enemmän auton näköinen kun on puskuritkin.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin