Putsailin Ladan kaasarin ja vaihdoin kalvot ja tiivisteet. Suuttimet ovat alkuperäiset, samoin neulaventtiili. Ongelma on se, että ennen remonttia kone kävi todella nätisti ja otti herkästi kierroksia. Nyt kone käy edelleen nätisti, mutta kone ei ota kierroksia heti, vaan hyytyy ensin ja kiertää vasta sitten. Ryyppy päällä ongelmaa ei ilmene. Jos kaasua painaa vain vähän, kone sammuu. tyhjäkäynnin ruuvien pyörittely ei näytä vaikuttavan millään tavalla.
Auto on 21013 ja kaasutin 2105-1107010-20.
Mikähän on diagnoosi, ja ennen kaikkea, mitä minun pitäs tehä ongelman korjaamiseksi?
Auto pitäis saada rekisteröintikatsastukseen ASAP, joten pikainen apu olisi tarpeen.
kaasariropleema
Kyllä pumppu ruuttaa bensoa kurkkuun. Sen verran värkkäilin, että avasin kiihytyspumpun ja koko kaasarin kannen ja tarkastin paikat. Kasauksen jälkeen toimii paremmin, mutta ongelma ei ole edelleenkään poistunut. Semmosen huomasin, että kaasuläppään tuleva vipu, joka painaa kiihdytyspumpun vipuvartta oli erittäin pahasti kulunut. Vipuvarren rulla on joskun jumittanut ja syönyt kaasuläpän vivusta yli millin pois. samoin rullaan on kulunut tasainen kohta. Tämä ei kuitenkaan näytä juuri vaikuttavan pumpun toimintaan. Eli minne pitäs sitten katsoa?
ladoholisti