Kytkin paskana
Lähetetty: 16.5.2006 19:33
Nyt olis sellainen tilanne että pitäisi takavetoladasta kytkimen rojut saada näkyville jotta löytyisi selitys kytkimen toimimattomuudelle.
Ulkopuoliset osat on jo vaihdettu eli kummatkin sylinterit , kova putki sekä joustava letku ja ilmattu mutta kytkin ei vaan toimi joten purkuhommiksi menee.
Kysymys onkin seuraava : Kumpi pää autosta kannattaa nostaa ylös kun vaihdelaatikkoa irrottaa ? Ladarompulla oleva " korjaamo2104_5_7" ohjeessa käsketään nostamaan takapää ylös kun taas Haynesin korjausoppaassa käsketään nostamaan auton etupää ylös.
Paras kai olisi nostaa koko auto ylös niin olisi varmaan helpompi saada kytkinakseli menemään vääntymättä moottorin sisään , mutta kun ei ole noita akselipukkeja kuin kaksi kappaletta niin täytyy valita vain toinen pää.
Mitä muuta sinne kannattaa vaihtaa kun se vaihteisto on irti ?
Ulkopuoliset osat on jo vaihdettu eli kummatkin sylinterit , kova putki sekä joustava letku ja ilmattu mutta kytkin ei vaan toimi joten purkuhommiksi menee.
Kysymys onkin seuraava : Kumpi pää autosta kannattaa nostaa ylös kun vaihdelaatikkoa irrottaa ? Ladarompulla oleva " korjaamo2104_5_7" ohjeessa käsketään nostamaan takapää ylös kun taas Haynesin korjausoppaassa käsketään nostamaan auton etupää ylös.
Paras kai olisi nostaa koko auto ylös niin olisi varmaan helpompi saada kytkinakseli menemään vääntymättä moottorin sisään , mutta kun ei ole noita akselipukkeja kuin kaksi kappaletta niin täytyy valita vain toinen pää.
Mitä muuta sinne kannattaa vaihtaa kun se vaihteisto on irti ?