löyty räjäytyskuva kyseiseen kaasariin mutta ei ole selityksiä osille. tuttu tartteis vissiin säätää tuplia jotka sillä on multa nyt testissä. ei kuulemma löydy vääntöä oikeestaan yhtään ladasta. nii, mitkä noista olis suuttimet jolla rikastetaan tai laihutetaan seosta? http://www.misab.se/solx.htm
numeroita on mahottomasti tos kuvassa, toivottavasti se näkyypi.
kaasarit on 40:set enkä kyllä muista minkä kokoiset sisäkurkut. muistaakseni ihan pikkusen isommat ku mitä on tiivisteen reikä. piru ku ne kaasarit on 50 kilsan päässä ja ladassa kiinni. en oikein usko että olis kaasareista vääntö kiinni. nimittäin se päästi kannen irti ja putsaili ja räpläs jotain. siinähän ne ajotuksetkin oli voinu mennä, eikö?
Onko kaasarit toiminut ladassa hyvin, tosiaan jos kansi ollut irti niin ei ole mikään ihme jos jako on yhden hampaan myöhäisellä. Kannattaa myös tarkastaa imusarjan ja kaasarin väliset tiivisteet imuvuotojen varalta.