solex 40 addhe tuplat, auttakee

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
pietu0ne

solex 40 addhe tuplat, auttakee

Viesti Kirjoittaja pietu0ne »

löyty räjäytyskuva kyseiseen kaasariin mutta ei ole selityksiä osille. tuttu tartteis vissiin säätää tuplia jotka sillä on multa nyt testissä. ei kuulemma löydy vääntöä oikeestaan yhtään ladasta. nii, mitkä noista olis suuttimet jolla rikastetaan tai laihutetaan seosta? http://www.misab.se/solx.htm

numeroita on mahottomasti tos kuvassa, toivottavasti se näkyypi.
pietu0ne

Viesti Kirjoittaja pietu0ne »

eikö oo ketään seppiä kertomaan säätövinkkejä :shock:
Kemppilukko

Viesti Kirjoittaja Kemppilukko »

Monta monessa.
Ekana tarkastaisin nokan ajoituksen,aikaisella vääntää myöhäisellä kiertää.Moottorikohtaisin rajoituksin.
Tyhjäkäynti suutin noin0-2500rmp
Pääsuutin kokoalue.
Lisäilma 4000-xxxrmp.
Olikohan Free Tecniksin sivuilla kaasutinlaskuri.
Lada_VFTS
Viestit: 209
Liittynyt: 22.1.2004 12:15
Paikkakunta: Korpilahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lada_VFTS »

Minkä kokoiset kaasarit ja millä sisäkurkulla? näitä tietoja nyt tarvittais ehkä alkuun.
Rahalla saa ja Nivalla pääsee
pietu0ne

Viesti Kirjoittaja pietu0ne »

kaasarit on 40:set enkä kyllä muista minkä kokoiset sisäkurkut. muistaakseni ihan pikkusen isommat ku mitä on tiivisteen reikä. piru ku ne kaasarit on 50 kilsan päässä ja ladassa kiinni. en oikein usko että olis kaasareista vääntö kiinni. nimittäin se päästi kannen irti ja putsaili ja räpläs jotain. siinähän ne ajotuksetkin oli voinu mennä, eikö?
Lada_VFTS
Viestit: 209
Liittynyt: 22.1.2004 12:15
Paikkakunta: Korpilahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lada_VFTS »

Onko kaasarit toiminut ladassa hyvin, tosiaan jos kansi ollut irti niin ei ole mikään ihme jos jako on yhden hampaan myöhäisellä. Kannattaa myös tarkastaa imusarjan ja kaasarin väliset tiivisteet imuvuotojen varalta.
Rahalla saa ja Nivalla pääsee
Vastaa Viestiin