Ladan perä

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
nitro

Ladan perä

Viesti Kirjoittaja nitro »

Onko tietoo paljon toi ladan perämurikka kestää tehoja, noi vetarithan on aika lujia. Tulis n. 180 hp koneeseen starletissa. :shock:
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

No kyllä se ainakin sen 180 heppaa kestää, toisaalta ei teho perää riko vaan vääntö jota todistetusti ainakin 300Nm. Vakio tasauspyörästöjä sitten saakin hajalle paljon pienemmilläkin väännöillä.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Avatar
miksu
Viestit: 221
Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja miksu »

laittaa siihen isoon rataaseen niin tiukat pultit kun löytyy, ni kestää vielä paremmin.

nuo venäläisissä pulteissa on niin paljon heittoja, et ne hajoaa sen takia. ei tietys päde pikkurattaiden hajoamiseen.
nitro

Viesti Kirjoittaja nitro »

Antaa tuon ladan taka-aksilan sitten olla tuolla starletin alla, se on ainakin
kevyt. Onko kukaan virittänyt levyjarruja tohon aksilaan? 8)
ladaracing pori
Viestit: 672
Liittynyt: 17.2.2005 8:01
Paikkakunta: Dresden,Saksa

Viesti Kirjoittaja ladaracing pori »

Perä juuri muokkauksen alla verstaalla,s-postiin saa kuvia kyllä noista levyistä.
lärssön

Viesti Kirjoittaja lärssön »

Ei tuntunut kestävän kovinkaa paljoa. Udellen muokattu kansi ja uudet nokat paikalleen ensimmäinen kiihdytys asfaltilla kaasupohjassa ja perä paskaks :cry: :lol: 8)
ladaracing pori
Viestit: 672
Liittynyt: 17.2.2005 8:01
Paikkakunta: Dresden,Saksa

Viesti Kirjoittaja ladaracing pori »

[quote="lärssön"]Ei tuntunut kestävän kovinkaa paljoa. Udellen muokattu kansi ja uudet nokat paikalleen ensimmäinen kiihdytys asfaltilla kaasupohjassa ja perä paskaks :cry: :lol: 8)[/quote]

kaasu pohjaan ja kytkin ylös..jep jep ja perä hajosi:
Meitä käyttäjiä on niin monenmoisia, en ole saanut perävälitystä rikki kilpurista vaikka asfaltiltakin ollaan lähdetty. Voimanpuutteesta se ei ole johtunut vaan penkin ja ratin välistä :lol: :lol:
Avatar
pressa
Viestit: 10535
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

on ihmisiä joilla hajoaa kaikki
ja toisia millä kestää mikä vaan
lärssön

Viesti Kirjoittaja lärssön »

Se perä korkkas 2 pykältäessä. Enkä minä sitä tahallaan hajottanu ihan normaali viivat otettiin. ja perässä oli öljyä. :( liikaa voimaa moottorissa :twisted:
nitro

Viesti Kirjoittaja nitro »

ladaracing pori kirjoitti:Perä juuri muokkauksen alla verstaalla,s-postiin saa kuvia kyllä noista levyistä.
Kiinnostaa noi kuvat, sähköp: jjuha62@hotmail.com 8)
Avatar
pappa- igor
Viestit: 1099
Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

onx kellään tietoo mikä akseli turboic:llä oli ladassaan?
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

pappa- igor kirjoitti:onx kellään tietoo mikä akseli turboic:llä oli ladassaan?
Muistaakseni vakio lukoton.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
lärssön

Viesti Kirjoittaja lärssön »

No nyt meni toinen perä 2 viikon sisään samallailla kiihyttäessä :cry: pitäsköhän ruveta kaavailemaan sitä 131 perää tuonne paikalleen :lol:
Kemppilukko

Viesti Kirjoittaja Kemppilukko »

lärssön kirjoitti:No nyt meni toinen perä 2 viikon sisään samallailla kiihyttäessä :cry: pitäsköhän ruveta kaavailemaan sitä 131 perää tuonne paikalleen :lol:
Meneehän noita,mutta mistä uusia laakereita perään?
Vastaa Viestiin