Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
nitro
Viesti
Kirjoittaja nitro » 8.6.2006 14:18
Onko tietoo paljon toi ladan perämurikka kestää tehoja, noi vetarithan on aika lujia. Tulis n. 180 hp koneeseen starletissa.
Turbiini
Viestit: 866 Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus
Viesti
Kirjoittaja Turbiini » 8.6.2006 15:26
No kyllä se ainakin sen 180 heppaa kestää, toisaalta ei teho perää riko vaan vääntö jota todistetusti ainakin 300Nm. Vakio tasauspyörästöjä sitten saakin hajalle paljon pienemmilläkin väännöillä.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
miksu
Viestit: 221 Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra
Viesti
Kirjoittaja miksu » 8.6.2006 16:21
laittaa siihen isoon rataaseen niin tiukat pultit kun löytyy, ni kestää vielä paremmin.
nuo venäläisissä pulteissa on niin paljon heittoja, et ne hajoaa sen takia. ei tietys päde pikkurattaiden hajoamiseen.
nitro
Viesti
Kirjoittaja nitro » 10.6.2006 18:22
Antaa tuon ladan taka-aksilan sitten olla tuolla starletin alla, se on ainakin
kevyt. Onko kukaan virittänyt levyjarruja tohon aksilaan?
ladaracing pori
Viestit: 672 Liittynyt: 17.2.2005 8:01
Paikkakunta: Dresden,Saksa
Viesti
Kirjoittaja ladaracing pori » 10.6.2006 23:47
Perä juuri muokkauksen alla verstaalla,s-postiin saa kuvia kyllä noista levyistä.
lärssön
Viesti
Kirjoittaja lärssön » 13.6.2006 22:37
ladaracing pori
Viestit: 672 Liittynyt: 17.2.2005 8:01
Paikkakunta: Dresden,Saksa
Viesti
Kirjoittaja ladaracing pori » 13.6.2006 22:54
[quote="lärssön"]Ei tuntunut kestävän kovinkaa paljoa. Udellen muokattu kansi ja uudet nokat paikalleen ensimmäinen kiihdytys asfaltilla kaasupohjassa ja perä paskaks
[/quote]
kaasu pohjaan ja kytkin ylös..jep jep ja perä hajosi:
Meitä käyttäjiä on niin monenmoisia, en ole saanut perävälitystä rikki kilpurista vaikka asfaltiltakin ollaan lähdetty. Voimanpuutteesta se ei ole johtunut vaan penkin ja ratin välistä
pressa
Viestit: 10535 Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja pressa » 13.6.2006 23:18
on ihmisiä joilla hajoaa kaikki
ja toisia millä kestää mikä vaan
lärssön
Viesti
Kirjoittaja lärssön » 14.6.2006 22:07
Se perä korkkas 2 pykältäessä. Enkä minä sitä tahallaan hajottanu ihan normaali viivat otettiin. ja perässä oli öljyä.
liikaa voimaa moottorissa
nitro
Viesti
Kirjoittaja nitro » 15.6.2006 16:55
ladaracing pori kirjoitti: Perä juuri muokkauksen alla verstaalla,s-postiin saa kuvia kyllä noista levyistä.
Kiinnostaa noi kuvat, sähköp:
jjuha62@hotmail.com
pappa- igor
Viestit: 1099 Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pappa- igor » 15.6.2006 17:46
onx kellään tietoo mikä akseli turboic:llä oli ladassaan?
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Turbiini
Viestit: 866 Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus
Viesti
Kirjoittaja Turbiini » 16.6.2006 12:38
pappa- igor kirjoitti: onx kellään tietoo mikä akseli turboic:llä oli ladassaan?
Muistaakseni vakio lukoton.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
lärssön
Viesti
Kirjoittaja lärssön » 17.6.2006 20:47
No nyt meni toinen perä 2 viikon sisään samallailla kiihyttäessä
pitäsköhän ruveta kaavailemaan sitä 131 perää tuonne paikalleen
Kemppilukko
Viesti
Kirjoittaja Kemppilukko » 21.6.2006 20:21
lärssön kirjoitti: No nyt meni toinen perä 2 viikon sisään samallailla kiihyttäessä
pitäsköhän ruveta kaavailemaan sitä 131 perää tuonne paikalleen
Meneehän noita,mutta mistä uusia laakereita perään?