Eli mun katti vehkeeseen vaihdoin normaalin kaasarin parempien tehojen toivossa,no sain viriteltyä vivustot ja muut hilippeet kiinni..Sain auton käyntiin, säädin tyhjäkäynnin ja ilmanputsari laitoin kiinni..Autoon istumaan ja väännin avaimesta.Hetihän se käyntiin lähti ja kierrosherkkyyttä oli sitten rutkasti enemmän mitä katti kaasarilla..Myös vääntöä tuli rutosti lisää

..Mutta ongelma ilmeni kun sain auton pihasta tielle, kun kaasun painaa pohjaan auto tukehtuu..Kiihtyy kyllä koko ajan, mutta tehot katoaa kaasu pohjassa..N. 1cm päästät kaasua pois niin auto oikeen nykäisee matkaan ja tehoa löytyy hyvin..Autonahan on toi 1.6 azteekki 93 vuosikertaa..
P.S. Koitin jälkeen päin ottaa putsarin pois niin tuntuis et vähän autoi
Autossa on laskettu kansi ja normaali 1.6:sen kaasari,myös katti on irti ja kärjetön sytytysjärjestelmäkin on..Kannattaisiko mun vaihtaa kärjellinen syttykin?Olis nimittäin just pitkäiskuisen virranjakaja

Kuinka suuri kärki väli pitäis säätää?
Mitä teen?
