lisää tehoa 1200s

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
putin power

lisää tehoa 1200s

Viesti Kirjoittaja putin power »

jotain vinkkejä miten sais lisää tehoa 1200s se on täys vakio nyt, et pitäis saada lisää tehoa
Panu__
Viestit: 106
Liittynyt: 4.10.2005 22:46
Paikkakunta: Ylihärmä

Re: lisää tehoa 1200s

Viesti Kirjoittaja Panu__ »

putin power kirjoitti:jotain vinkkejä miten sais lisää tehoa 1200s se on täys vakio nyt, et pitäis saada lisää tehoa
peltipakosarja,tuplat,kansi ja nokka teetettäväksi,kevennetty vauhtipyörä, tai sitte suoraan isoompi kone.
Lujaa Lada Laatua

lada 2107 Twincam
Mazda 626 Ge 1.8 -92
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Isompi kone kiinni ja kyllä lähtee..
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Topoviissatanen pannu vaan nokille ja kyllä lähtee. Niiden välillä on kyllä todella reipas tehoero :wink:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
markku
Viestit: 1098
Liittynyt: 31.3.2004 14:12
Paikkakunta: Neuvoton / Hamina

Viesti Kirjoittaja markku »

Tai ota imu ja pakosarja irti ja kohdista ne .... heittävät tosi paljon ja kaasariksi weber niin se jo auttaa 8)
vivados

Viesti Kirjoittaja vivados »

tai sitten pitää ladan ladana ja ajelee onnelllisena,hommaa vaikka jonkun kivan v8 härpattimen :lol:
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

ja jos käyttää kaikki nytkin löytyvät hevosvoimat hyöydyksi ajamalla koko ajan täystehon kierroksilla, ei tarvitse tehdä mitään muutoksia.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
spede
Viestit: 357
Liittynyt: 17.6.2005 22:46

Viesti Kirjoittaja spede »

http://www.ladakerho.fi/ladaboard/search.php
Hakua käyttämällä voi saada lisää hevosia...

edit:
varmaan 175:s topikki tästä samasta aiheesta, sitä hakua voisi ihan oikeasti käyttää.
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

Viesti Kirjoittaja iigorr »

vivados kirjoitti:tai sitten pitää ladan ladana ja ajelee onnelllisena,hommaa vaikka jonkun kivan v8 härpattimen :lol:
niissä oo mitään kivaa :P
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
vivados

Viesti Kirjoittaja vivados »

kait sen voi niinkin ajatella,,, :wink:,mutta itse valitsin sen helpoimman tien ja ladan :lol:
Avatar
Mäntä
Viestit: 292
Liittynyt: 6.1.2006 11:43
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

Lue FAQ :?: Sieltä löytyy virityksestä asiaa :)
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Avatar
markku
Viestit: 1098
Liittynyt: 31.3.2004 14:12
Paikkakunta: Neuvoton / Hamina

Viesti Kirjoittaja markku »

1600 mylly alle weber kaasari ja imu ja pakosarja kohdistus ........ kokemuksesta voin sanoa ....KYLLÄ LÄHTEE :lol:
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

joku pikku fööni siihen koneen kylkeen :wink:
nii riittää askarretta :D

ja jos on oikeen tekijämies nii voi saada vielä toimiinkin melko hyvin :wink:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
cassu
Viestit: 488
Liittynyt: 5.8.2004 1:54

Re: lisää tehoa 1200s

Viesti Kirjoittaja cassu »

putin power kirjoitti:jotain vinkkejä miten sais lisää tehoa 1200s se on täys vakio nyt, et pitäis saada lisää tehoa
Mun 1200S tehotettu seuraavasti (konetta kasataan juuri):

- 1200cc purettu pois ja työnnetty romuäijälle sulatettavaksi. Tilalle hoidettu 1500cc pata joka purettu ensin nippeleiksi.

- Lohkoa laskettu yläpinnasta 1,3mm.
- Uusi nokka-akseli, koneistettu 290°, nostot 7mm, overlap optimaalinen (Läpäisee päästöt).
- Uusi nokka-akselin laakeripesä ("nokkapukki") jonka jaloista koneistettu 2mm pois ( = nokan nostot -> 9mm).
- Sylinterinkansi siistityillä / muotoilluilla kanavilla ja palotiloilla.
- Kaasutin Weber DGV 32/36. (Suunnitelmissa tuplakaasuttimien hankinta. Imusarja tuplille löytyy jo.)
- Pakokaasujen poistosta huolehtii (Lambda-paikkainen) peltipakosarja ja 2"-läpivirtaava putkisto kolmella (3) äänenvaimentimella. Viimeinen, rallikäytössä ollut äänenvaimennin laajenee 2" sisääntulosta pöntön sisällä aina 5" ulostuloon saakka.

Ei ole vielä mitään hajua millainen moottorista tulee, kun ei se vielä ole nipussa. Tehoja on kuitenkin varmasti lisää.
Corollaattori

Viesti Kirjoittaja Corollaattori »

Cassu, mites on, vaikkuttaako vakio nokka-akselin kanssa mitään tuo nokkapukin jalkojen lyhentäminen? vai pittääkö silloin olla kireempi nokka? aattelin itekki tehdä moisen virityksen omaan laapottiin...
Vastaa Viestiin