Sivu 1/3

Paljonko on turbo ladoja täällä porukassa?

Lähetetty: 23.7.2006 9:24
Kirjoittaja 1800tc
Ajattelin et taitaa olla aika paljon rakentella ja rakennettu.Itsellä on tollainen -81 mallin kanttilamppu fiat tc:llä ja megasquirtin ruiskulla+suorasytkällä,turbolla ja välijäähdyttimellä. 8)

Lähetetty: 23.7.2006 9:47
Kirjoittaja miksu
täältäkin on tulossa yks nappis combi turbo. 1.6lohko. volvon suuttimet ja kaasuläppä megasqruitti garrett to3/ 30cm x 40cm x 5cm cooleri.

Lähetetty: 23.7.2006 10:51
Kirjoittaja Larssoni
Täältäkin olis tulossa nappis combi 1.6 konelan turbosarjalla mut muu onki vielä auki.. 8)

Lähetetty: 23.7.2006 21:04
Kirjoittaja iigorr
Larssoni kirjoitti:Täältäkin olis tulossa nappis combi 1.6 konelan turbosarjalla mut muu onki vielä auki.. 8)
mistäs pirusta sellasen konelan turbo sarjan löytää?

Lähetetty: 23.7.2006 22:56
Kirjoittaja Larssoni
ei niitä oikein löydäkkää.. 8) mä oon nähny kerran sellasen myynnis ja pitihän se heti ostaa :wink: :P

Lähetetty: 24.7.2006 20:12
Kirjoittaja 1800tc
Hienoa et porukkaa innostaa turbottaa ladojakin.

Lähetetty: 24.7.2006 21:03
Kirjoittaja IlkkaHe
Nyt sitten tungen tahan valiin kysymyksenkin, eli miten kaytannossa tama muutoskatsastus turbolle?

Minkas nakosta paperia ja todistusta taytyy olla kun mennaan turbotettua ladaa rekisteroimaan konttorille?
Onko kuin hikinen homma?

Lähetetty: 24.7.2006 21:56
Kirjoittaja Turbiini
Eipä siinä ihme lappuja tarvita teho todistus päästötodistus (senhän voi ottaa konttorillakin jos ei ole vähäpäästöinen uudemmat kuin 86 vaatii katin putkeen) ja vastavus todistus että alustanosat vastaa mallisarjan tehokkainta.

Lähetetty: 24.7.2006 22:17
Kirjoittaja 1800tc
Turbiini kirjoitti:Eipä siinä ihme lappuja tarvita teho todistus päästötodistus (senhän voi ottaa konttorillakin jos ei ole vähäpäästöinen uudemmat kuin 86 vaatii katin putkeen) ja vastavus todistus että alustanosat vastaa mallisarjan tehokkainta.
Kyllä se näin käytännössä toimii ja itsekkin muutoskatsastin ton ladani viime torstaina turbolle ja ruiskulle toi tc kone olikin autossa jo valmiina.

Lähetetty: 24.7.2006 23:00
Kirjoittaja ilkkahy
Tarvitseekos autoon pistää katalysaattori jos isken pelkän 1500cc koneen ja k-jetronicin L1200:n?

Kuulostaa ihan magealta tuo 1800tc larssoni. Kuvia konehuoneesta?

Lähetetty: 25.7.2006 7:19
Kirjoittaja Larssoni
ilkkahy Lähetti:

Tarvitseekos autoon pistää katalysaattori jos isken pelkän 1500cc koneen ja k-jetronicin L1200:n?

Kuulostaa ihan magealta tuo 1800tc larssoni. Kuvia konehuoneesta?
Se riippuu sun auton vuosimallista.. Jos rupeet tekemään jotaki turbohäristintä niin aihion kannattaa olla mieluiten vanhempi kuin 87 tai kaikista paras olis vanhempi ku 78 niin ei olisi päästömittausta ollenkaa.. :wink:

Lähetetty: 25.7.2006 7:45
Kirjoittaja 1800tc
Larssoni kirjoitti:
ilkkahy Lähetti:

Tarvitseekos autoon pistää katalysaattori jos isken pelkän 1500cc koneen ja k-jetronicin L1200:n?

Kuulostaa ihan magealta tuo 1800tc larssoni. Kuvia konehuoneesta?
Se riippuu sun auton vuosimallista.. Jos rupeet tekemään jotaki turbohäristintä niin aihion kannattaa olla mieluiten vanhempi kuin 87 tai kaikista paras olis vanhempi ku 78 niin ei olisi päästömittausta ollenkaa.. :wink:
Joo se katin asennus johtuu iästä se oli muistaakseni 7/87 uudempiin tarvis sen.kuvien laitossa oon niin käsi et en tiedä miten ne laitetaan. :roll:

Lähetetty: 25.7.2006 8:13
Kirjoittaja cassu
iigorr kirjoitti:
Larssoni kirjoitti:Täältäkin olis tulossa nappis combi 1.6 konelan turbosarjalla mut muu onki vielä auki.. 8)
mistäs pirusta sellasen konelan turbo sarjan löytää?
GT-Motor Oy:ltä. http://www.gtmotor.fi

Lähetetty: 25.7.2006 16:49
Kirjoittaja pappa- igor
joo kyllä määkin yritän jotain kovasti tehdä... :oops: aihiona 1600 lohko 200t audin männät ja switzerin s2b.... bensaa tulee annosteleen megasquirt 8 suuttimella... saa nähdä mitä syksy ja talvi tuo tullessaan :roll:

Lähetetty: 25.7.2006 18:33
Kirjoittaja HAPE73
TÄÄLTÄ LYÖTYY KANS 1500 LADA GARRETIN T03/4 TURBOLLA,JA IHAN KIVASTI KULKEE.