tuplat
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: tuplat
Pelkillä kaasareilla ei juurikaan saa lisää tehoa - etenkään tuplilla. Mikäli konetta ei muuten ole "kiristelty", ei tuplista ole juurikaan muuta iloa kuin koneen hukkuminen polttoaineeseen ja polttoaineen kulutuksen huomattava kasvu. Tietysti jos ovat viimeisen päälle säädetyt, toimivat varmasti vakikoneessakin. Joskaan en näkisi järkeväksi tuplakaasuttimien sijoittamista vakiokoneeseen, sillä se ei sitä tehoa lisää tuo.putin power kirjoitti:miten on jos laittaa tuplat kaasarit ladaan et miten on tuleeks oaljon tehoa lisää+??
1500cc:ssa samarassa teholisäys oli 'huimat' 55->63KW eli ei kannata vain tuplakaasareita laittaa. Ainakin kansi olis hyvä tehdä kunnolla ja joku kireä nokka myös.
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä
, 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä

Galleriassa
Liian vähän vieläkin. Kyl se kulkee ja kiertää, mutta vapari on aina vapari. En ole penkittänyt ja varmaan vien mittaukseen/säätöön vasta kun on ainakin ruisku (megasquirt) kiinni ja turbo jos jaskaa niin paljon askarella eli joskus vuonna ties milloin.ilkkahy kirjoitti:Paljonkos tuossa sinun samarassa on noiden muiden viritysroippeiden jälkeen tehoa foma?
Ei se 8kw nyt mielestäni niin vähän ole, mutta eipä paljoakaan.
Vaparista puheen olleen. Katastuksessa kävi Corolla vm 03 1,8L VVTL-i koneella, tehoa siinä on 141KW. Eli kyllä se tekniikka kehittyy huimasti ja mun 8v kone on lelu sen rinnalla vaikka mitä virityksiä siihen tekisi.
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä
, 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä

Galleriassa
ite ostin tollasen 1500s latan jossa on tuplakaasari, ja joku ihme putki siis parempi kuitenki, ja onha siinä lukkoperäki mutta sehä ei tehoihin vaikuta
sitte mulla oli vakio 1500 lata ni kyllä lähtee toi uus lata 100 kertaa paremmin. en sitte tiiä onko muuta tehty hyvin jauhaa vielä 3 soratiellä vakio 1500 hyvä ku 2 lähti 


-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Kumma juttu kun mulla suti vakio 1200S kakkosella asfaltilla.solikka89 kirjoitti:ite ostin tollasen 1500s latan jossa on tuplakaasari, ja joku ihme putki siis parempi kuitenki, ja onha siinä lukkoperäki mutta sehä ei tehoihin vaikutasitte mulla oli vakio 1500 lata ni kyllä lähtee toi uus lata 100 kertaa paremmin. en sitte tiiä onko muuta tehty hyvin jauhaa vielä 3 soratiellä vakio 1500 hyvä ku 2 lähti

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
mun laapotin sutii ja polttaa kumia vakio tekniikalla tosin herkästi, tehoaki on vaan 71 hv, mut tietty toi ei ole ihan aito larsseeni kun toi onki vaa Samara. 


-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Aivan satavarmana. Ehkä sekin vaikutti et oli niin hitsin kaljut kumit mis oli hiukan jotain kuranjämiä pellosta, mut ainaki perä irtos tosta vaan asfaltilla. Siinä kohtaa just ei ollu hiekkaakaan asfaltin päällä.Latukka kirjoitti:suti kaasusta![]()
![]()
ja mää osaan lentää
Eikä kussu kytkin. Kaveri vielä hyppäs pois kyytistä kattoon kuin on ku tulin siihe kohtaa.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com