kymymyksia (vähän on kiire)

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
blan lada

kymymyksia (vähän on kiire)

Viesti Kirjoittaja blan lada »

mitenkä ootte ladasta saannet kannen irti ettei se jakopään ketju lähe sieltä allaalta irti?? ja mitenkä paljon hyövyttää se kannen avarrus. mitenkä kevyeksi ootte noita vauhtipyöria ottaneet ja onko ollu hyötyä
Kemppilukko

Viesti Kirjoittaja Kemppilukko »

Ketjun ei pitäisi päästä pois paikoiltaan,kasatessa konetta pitää kumminkin merkit tarkistaa.
Auttaahan porttaaminen paljonkin mutta ei se yksinään ihmeitä tee.
Vauhtipyöristä noin 3,5kg.
Avatar
IlkkaHe
Viestit: 739
Liittynyt: 1.7.2004 22:44
Paikkakunta: Oulu/Muhos

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

Mullaki kantta irrottaessa, laitoin sen ketjun vaan narunperään, ja pudotin sinne pohjalle :lol: Myöhemmin tullu mietittyä että olikohan se ihan oppikirjojen mukasesti tehty, mutta näin tehtiin, ja kyllä se vielä toimi tänki jälkeen!
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

voihan sen ketjun vaikka köyttää johkin ettei se putoa sinne alas siks aikaa kun kansi on irrallaan :wink:
aika vee mäinen on sieltä alhaalta ronkkia jos ei oo laitettu sitä köyttä ja jos ei oo sitä mangeettia :roll:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
blan lada

Viesti Kirjoittaja blan lada »

pittää koittaa tuota naru viritystä. mitenkäs se vaikuttaa to vauhti pyörän kevennys
Avatar
IlkkaHe
Viestit: 739
Liittynyt: 1.7.2004 22:44
Paikkakunta: Oulu/Muhos

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

Kait se vähän paremmin ottaa kiekkaa :roll:
blan lada

Viesti Kirjoittaja blan lada »

mutta maksaako vaivan ?? eli onko siitä mittään kunnollista hyötyä
:shock:
Avatar
cassu
Viestit: 488
Liittynyt: 5.8.2004 1:54

Viesti Kirjoittaja cassu »

blan lada kirjoitti:mutta maksaako vaivan ?? eli onko siitä mittään kunnollista hyötyä
:shock:
Ottaa kierroksia herkemmin, ja hajoaa tuhannen päreiksi helpommin... Eipä kait siitä muuta hyötyä juurikaan ole...
Avatar
Esto_r
Viestit: 364
Liittynyt: 16.5.2005 19:19
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Esto_r »

http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... n+kevennys

http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... n+kevennys

Noissa on juttua vauhtipyörän keventelystä...
viritettyihin 1200-1300 ihannepaino 5050g ja 1500-1600 5300g.
Nää tiedot on sitten kopioitu suoraan jostain vanhasta vm:n ladan viritys artikkelista.
Tossa oli että viritettyihin 1500-1600 koneisiin 5300kg niin mitenköhän vähän laimeampaan 1500 koneeseen? :shock:
Avatar
larbatzi
Viestit: 140
Liittynyt: 4.10.2004 9:09

Viesti Kirjoittaja larbatzi »

Meiltä hajosi juuri viime viikolla ladan vauhtipyörä oltiin sorvattu liika yhdestä kohdasta joten tarkana saa olla tuon sorvauksen kanssa ja seuraavana päivänä meni vauhti pyörän pultit poikki joten uusia pultteja kannattaa käyttäää.
kaikkea ei voi koskaan tietää
R.I.P Lada 2104 1700i -96
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

voi tulla huono ajettava kaupungissa jos otaa reilusti tavaraa pois
riippuu tietysti käyttö tarkoituksesta
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
Esto_r
Viestit: 364
Liittynyt: 16.5.2005 19:19
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Esto_r »

No rokkiralliin... :)
Vastaa Viestiin