Sivu 1/1

kansi projekti

Lähetetty: 15.11.2006 7:55
Kirjoittaja lada 2104
no niin eli ajattelin viritellä ladaani vähän kannesta, eli mitä pitää tehdä ja kannattaako vakio nokka akselia hioa jyrkempi kulmaiseksi? ja nämä virit pitäis toimia vakio kaasarilla...

Lähetetty: 15.11.2006 8:21
Kirjoittaja IlkkaHe
ekaks kohdista imu ja pakosarja kanteen sopivaks. Sitten hiot sileiksi kaikki kanavat kannesta. Tuskin niitä kuitenkaan kannattaa alkaa avarteleen ku jotain mopon sylinteriä?? minä en ossaa sanua..

Ja sitten palotilan vois avattella silleksi ja mahollisimman pyöreitä muotoja kantikkaitten tilalle.. Sitten kannen lasku. Kireempi nokka auttaa kans, päästöt kyllä saattaa muuttua.

Lähetetty: 15.11.2006 9:00
Kirjoittaja lada 2104
kiitos, päästöissä ei ongelmaa ku on jää rata auto... mitenköhän jyrkäksi nokka kannattaa hioa?

kansi

Lähetetty: 15.11.2006 14:13
Kirjoittaja ss127
Jos meinaat vakiokaasarilla käyttää niin ei juuri hirveitä pysty tekemään. Nokka korkeintaan 280ast 9mm nostolla. Kannesta ei juuri kannata ottaa pois. Lohkosta mielummin ja se että kuinka paljon voit ottaa riippuu siitä mikä kone on kyseessä. 1500 koneesta maksimi on 1,3mm. Helpoin tapa on tosiaan työstää kantta. Eli kanavien kohdistus,palotilojen muokkaus ja kanavien työstö.

Lähetetty: 15.11.2006 17:39
Kirjoittaja pappa- igor
lada 2104 kirjoitti:kiitos, päästöissä ei ongelmaa ku on jää rata auto... mitenköhän jyrkäksi nokka kannattaa hioa?
siis nokkahan pitää olla pyöreämpi jotta aukiolo ajat kasvaa ja nokan vastapuolelta tavaraa pois niin saadaan enemmän nostoo :roll:

Lähetetty: 16.11.2006 7:58
Kirjoittaja lada 2104
kiitti tiedoista... olen vielä näissä asiossa vähän kelta nokka ku eka auton kone minkä purin...